Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av camaro69
Jag märker att det är nolimits. :wink:

Men i denna tråd kör vi "with limits". Den som gissat rätt får lägga upp ny bild eller överlåta till annan att göra detta.

So take it easy, mr nolimits.

Vi ska första reda ut vad det är för pu som Funk lagt upp.
Användarvisningsbild
av nolimits
camaro69 skrev:Jag märker att det är nolimits. :wink:

Men i denna tråd kör vi "with limits". Den som gissat rätt får lägga upp ny bild eller överlåta till annan att göra detta.

So take it easy, mr nolimits.

Vi ska första reda ut vad det är för pu som Funk lagt upp.
Oj, det missade jag helt.Post borttagen. :D
Användarvisningsbild
av Funk
vetten skrev: Kan det vara en Holden pickup kanske? 1956? ?:-/

Nära nog, det är Holden FE -56:a , men biltypen/modellen brukar benämnas "Ute" i Australien (ute = utility).

/Thomas
Användarvisningsbild
av vetten
Bra då vet man lite till, visste iofs. att det heter "Ute" down under, jag hade bara lite otur när jag tänkte där :oops: jag tänkte inte ens på att kolla var ratten satt innan du påpekade det ?:-/

Men kan inte "nolimits " lägga upp sin bild nu istället för att jag gör det. Tyckte att bilen verkade väldigt intressant att klura på ??:-/ Så kom igen "nolimits " upp med bilen igen så vi får gissa :mrgreen:
Användarvisningsbild
av vetten
NeHej! Då!

INGEN VILL :-O)

Nej :shock: Jag kan bara inte låta tråden DÖ :-O) Så kom igen nu kompisar :mrgreen:

GISSA BILEN ?:-/

Bara märket, för jag vet inte vilken modellbetäckning den har ?:-/ Så märket räcker, men upplys mej gärna om det, så får jag lära mej något nytt :lol:

Om man svarar så tycker inte jag att man får fega ur och överlåta till någon annan, om det inte är så att man svarat rätt och fått lägga upp flera i rad :mrgreen:

Då tycker jag att man ska kunna lämna över :-)-) Men klart att om man absolut inte kan eller vill så får man väl bestämma själv :roll:

ÄÄHHH ?:-/ Bestäm själva :-)-)

Blev lite tveksam där för jag vill ju bara att tråden ska leva vidare eftersom det finns hur många märken och modeller som helst på nätet att lägga upp för oss :oops: BilDårar :oops:

Här får ni en ny bil att gissa på :mrgreen:

Bild
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 275
DennisCA's Volvo 850 -97

Jag kommer bara ignorera det för tillfäl[…]

Intressant! Hade bilen inne på service f&oum[…]