Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Michaelvecel
Ja som Wikegård sa! " 90 % av matcherna på herrsidan va bra, resten riktigt dåligt. Och bronsmatchen, det var två riktiga losergäng som möttes".

Sen tycker jag att damhockeyn är alldeles för ojämn.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Härligt att slutspelet i elitserien dragit igång.
Skön start HV vann och Färjestad förlorade sin första.
av Linqid
YEES! Jag sitter här och kippar efter luft efter att ha sett Frölunda-LHC på teve! Vilken löjligt trist match, men vilken dundrande kul förlängning! Synd att inte ordinarie tid höll samma tempo!

UNDERBART FRÖLUNDA! :-)-)
av I.H.P
Jag var på plats och var på vippen att begära pengarna tillbaka efter första perioden!
FHC började spela upp sig i andra, men trots det så dök sittplatsgrannarna inte upp till tredje, där jakten på kvittering blev otroligt rafflande.
Missnöjespubliken började gå hem med över tre minuter kvar att spela och bra tryck på läktarna trots att det var långt från fullsatt.

De som har så brått att de inte kan hylla sitt lag när de kämpat väl behöver inte dyka upp alls!!!! :-(O) :-(O)

Skit samma, vi som håller på ett lag även i motgång fick se både kvitteringsmål och en suverän sudden med ett öronbedövande jubel efter vinstmålet.
Att VF dessutom vinner borta idag och har avgörandet i sina händer på fredag sitter som en smäck.
Gôtt mos!!!!!!!!
Användarvisningsbild
av camaro69
Härligt, då var Brynäs ute ur leken om SM-guld.

Det blev dock onödigt spännade i 3:e perioden. Men vilken underbar stämning i Globen.

Guldjakten går vidare. Härligt Djurgården. :D
Användarvisningsbild
av bjompa
Ja de är väl tur att de finns grupper som 6000 sura gnagarpack kan ansuta till nu när Leksand precis spöat dom på hovet.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 23

Den "vanliga" facelift-grillen har kro[…]

ABS ring/sensorring

Har en XC60 -14 4wd med krånglande felkod p&[…]

Har nu kollat flatstiftkontakterna som är oke[…]

Felkod B5