Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Stupid-Flanders
Det var tre damer som satt och pratade över en kopp kaffe.

- När jag suger av Sture då är hans pungkulor alldeles iskalla efter, sa Stina.

- Samma för mej sa Lisa. Stigs pungkulor är också iskalla.

-Usch så ni pratar, sa Anna. Jag skulle aldrig göra det med min Kalle.

- Det måste du göra för att hålla din man på gott humör och vara en bra hustru,
kvittrar de andra två.

- Några dagar gick, och de satt åter med en kopp kaffe. Anna hade då fått en
'smaskig' blåtira.

- Vad har hänt, undrade Stina.

- Jo jag gjorde som ni sa, gav min man en avsugning. Då upptäckte jag att hans
pungkulor var alldeles varma. Märkligt, sa jag till honom, både Stigs och Stures
är ju iskalla.
Användarvisningsbild
av ketto
Två berusade damer, på väg hem från krogen, stannade vid en kyrkogård för att kissa. Den ena torkade sig med sina trosor och den andra torkade sig med en gravbukett. Dagen efter talar dom bådas makar med varandra; -Det gick nog vilt till igår! Min fru kom hem utan trosor! -Klaga inte...min fru kom hem med ett visitkort instoppat i röven där det stod "Vi glömmer dig aldrig alla medlemmar i Metall Avdelning 23".♥♥
av matzen10
Blondinen ringer pojkvännen: "Kan du hjälpa mig? Jag har ett jättepussel och vet inte hur jag ska göra" Han:"Vad ska det bli då?" Hon: "En tupp enligt bilden."
Han kommer, hon visar alla bitarna och han tittar en stund:"Det går aldrig sätta ihop det här till något som liknar en tupp."
Han tar hennes hand och fortsätter: "Nu tar vi en.............kopp kaffe och sen stoppar vi tillbaka alla cornflakes i kartongen igen.

/M10
av *pettson*
En yngre man tågluffar, han kommer till en liten stad mitt i ingenstans, han bestämmer sej för att här ska han gå av.
Väl där så ser han knappt en människa ute. Mitt inne i staden så ser han dock en stackare som han frågar: Var är alla? Det är ju nästan tomt på folk?
Mannen säger inget direkt utan pekar på puben.
Han går till puben, smyger upp dörren och kikar in, därinne är det fullsatt mest vanligt folk vad han kan se. Han går in och stänger dörren, så spanar han igen.
Hoppsan, där sitter en man som har en alligator i ett koppel?
Han ursäktar sej och frågar närmaste människa om vad det är för snubbe med alligator?
Han får svaret att det är traktens fyllo men att ingen vet vad han har alligatorn till.
Han närmar sej då fyllot istället och frågar vad han har en alligator till? Fyllot svarar att han har den för att visa hur modig han är.
Främligen blev ändå lite imponerad och frågade hur man får se modigheten då? Fyllot svarade att fixar han en flaska whiskey, ja då ska han visa alla därinne. Det blev tyst i baren..
Alla såg chockade på varann, sen började en hatt gå runt o samla pengar. Snabbt som en blinkning snodde fyllot åt sej hatten när den passerade och slängde upp pengar på disken o fick en flaska whiskey i handen.
Fyllot ställde sej upp och skrek: SÅÅÅ SAMLAS VI ALLA HÄR NU DÅ SÅ KAN JAG VISA EN GÅNG FÖR ALLA ATT JAG ÄR MODIGAST I TRAKTEN!!
JAG SKA NU TA OCH STOPPA MIN PENIS I ALLIGATORNS MUN, UTAN ATT DEN BLIR AVBITEN!!
Folket jublade...
Fyllot tar flaskan, klubbar alligatorn i huvudet rejält, bänder isär käkarna, stoppar penisen i munnen på den och slår ihop käkarna, han väntar en minut, klubbar den igen och bänder isär.
Stolt visar han att allt är kvar...
Nu ropar han: SÅDÄR JA!! ÄR DET NÅN HÄRINNE SOM VÅGAR GÖRA SAMMA SAK!!!??
Tystnaden lade sej i lokalen.. så plötsligt ställde sej en späd blondin upp och sa högt: JAA DET VÅGAR JAG VÄL, OM DU INTE KLUBBAR MEJ I HUVUDET MED FLASKAN?
Användarvisningsbild
av Hjulvridarn
Oscar ber sin dagisfröken hjälpa sig att ta på sig sina stövlar innan han
skall gå ut i kylan. De är jättebesvärliga att ta på och fröken måste verkligen
anstränga sig till max för att utföra uppdraget.
När äntligen stövlarna sitter på, säger Oscar:
-De sitter på fel fot!

Fröken tror inte sina ögon när hon konstaterar att det faktiskt är som Oscar säger,
stövlarna sitter fel. Hon drar som en dåre i 3 minuter för att ta av dem och börjar
om med att sätta på dem igen.
När stövlarna väl är på plats igen säger Oscar:
-Det är inte mina stövlar!

Fröken andas djupt och lägger locket på känslorna för att inte skada lille Oscar,
som tittar på henne med fiskblick.
-Ok, säger hon, vi tar av dem då!
Hon sätter igång med samma övning som tidigare.
-Varför sa du inte det med en gång? frågar hon när hon är klar.
Oscar svarar då:
-Det är inte mina stövlar, de är brorsans, men mamma vill att jag skall ha dem!

Fröken börjar gråta och mycket behärskad, fast bestämd, sätter hon på stövlarna
en tredje gång. Sedan lyfter hon Oscar, sätter jacka och halsduk på honom och frågar:
-Var är dina vantar? Oscar:
-Jag la dem i stövlarna!!!
Användarvisningsbild
av wendtan
Hur tänkte man här?
Bild
Användarvisningsbild
av Dalmans
man tänkte nog att man inte kan svenska och inte har en aning hur det blir att betyda när vi svenskar läser det...

"En morgon när prästen skulle gå till jobbet hittade han en DÖD GRIS på sidan av vägen.Han ringde polisen och berättade om den döda grisen.Då sa polisen: -jag trodde ni tog hand om de döda? Prästen svarade: - Ja det gör vi, men vi ringer alltid de anhöriga först....."
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 199

Varför byta? Där är ju beägg k[…]

AC problem Volvo S80 2000

.. Läste att fyller man på med lä[…]

Ja jag har piskat skiten ur en del bilar tidigare,[…]

Reparera läckande AC