- fre 24 okt 2008, 17:56
Apropå filter.... är det samma med filter som allt annat...att man får det man betalar för? Kollat på lite olika & hittat allt från ett 3 kombo kitet med 3st olika typer av filter (noname) som är billigt...till Hoya filter där 1st kostar lika mycket eller mycket mer än kombo kitet...
Brainded skrev:V70BiFuel03: Filtret låg kvar i kameraväskan hela tiden :( Har inte en aning om vad det är för något egentligen, säljaren som prackade på mig det vid inköpstillfället, hade tänkt testa det för första gången idag. Har tyvärr inte alls haft så mycket tid för att använda kameran som jag hade hoppats på.Jo, då är det ju samma (18-55).
Tyvärr så gick jag bet på 18-135objektivet som jag hade bestämt mig för så jag har ett 18-55, likadant som ditt väl?
~Kalle~: Civilpolis, hehe i ett så gammalt härke? Jag är 6e ägaren, köpte den 2006 med en i princip rasad motor. Men den typen av frågor tar jag gärna i min garagettråd: http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 39#p227839
Apropå filter.... är det samma med filter som allt annat...att man får det man betalar för? Kollat på lite olika & hittat allt från ett 3 kombo kitet med 3st olika typer av filter (noname) som är billigt...till Hoya filter där 1st kostar lika mycket eller mycket mer än kombo kitet...
V70n Bi-Fuel -03 Automat

- By Cougar60