- mån 30 okt 2006, 18:23
men sen brukar man aldrig "se" personen igen.
skriver man en komentar i stil med den jag gorde så ser man om det är reklam eller ej. är det reklam så svarar aldrig nån, för han besöker troligen aldrig forumet igen.
Lello skrev:alla som har hängt på ett eller fler forum vet att när någon dycker upp o bara skrivet ett enda inlägg & det råkar vara reklam för en pryl, så är det nästan alltid i rent reklam syfte. samma sak gller om man försker göra som du gjorde, klistra in exakt samma inlägg i flera trådar, här brukar folk söka upp gamla trådar för att se mer trovärdig ut.CarMan skrev: Lello har endast skrivit 4 inlägg på deta forum & detta är det ända av inläggen som inte gör reklam för en kkonverterings sats till E85.Men snälla är du en vuxen människa eller en unge?
nått käns knasigt
Om jag skrivit 4 inlägg eller 4000 inlägg har väl ingen betydelse..! Det här forumet börjar likna en sandlåda.... efter dina påhopp..! tråkigt... ett forum är väl just till för att diskutera saker man har olika uppfattning/erfarenheter kring, inte som du gör skirva massa skit om andra skirbenter, hurvida dom bara skrivit 4 inlägg... det är nog läge för dig CarMan att växa upp och börja disskutera på en vuxen mans nivå..!
men sen brukar man aldrig "se" personen igen.
skriver man en komentar i stil med den jag gorde så ser man om det är reklam eller ej. är det reklam så svarar aldrig nån, för han besöker troligen aldrig forumet igen.