Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Har sagt det innan. Men fasen vad man saknar 240n med bakhjulsdrift ibland.
Användarvisningsbild
av Severin
Skönt med långhelg så man slipper vägen en stund, man ångrar sitt yrkesval lite grand när vintern kommer
Användarvisningsbild
av StringerBell
eccy243 skrev:Åkte ut på lite småvägar och upptäckte att plogen inte hade hunnit gå. Låg väl ca 2 dm nysnö utan hjulspår. Hade väääääääääääääldigt roligt på vägen hem. Gick riktigt brett och fort i kurvorna.
Tomas88 skrev:Har sagt det innan. Men fasen vad man saknar 240n med bakhjulsdrift ibland.
Kör ni på allmän väg och förväntar er att jag skall acceptera att möta ert "ställ" i närmaste kurva?
Användarvisningsbild
av eccy243
Jag personligen är helt införstådd med vad jag gör. Gör det bara i kurvor med god sikt när jag ser att jag inte får möte. Är det någon jag kommer att skada så är det mig själv.
av Cicaro
Har hittat ett botemedel mot igensnöade vägar... Köpte snökedjor på väg ner till föräldrarna i julas och har hittils inte stött på 5 dm snömodd igen :D :roll: :roll: :roll:
av Larzan
Nytt år, och nu kan våren få komma och lappmöglet försvinna till norr om skilsmässodiket (slussen).
Jag vill ha Värme.Bild Det finns ju så mycket annat man kan göra ute, utan michelinkostymen Bild Det kommer snö varje dag nu tycker jag och köpet av en snöslunga är inte långt bort.
Bild
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Hörde på radion att Kina och Sydkorea har snö och kallgrader, är det det här som kallas växthuseffekt? :roll: :wink:
av Larzan
Risk för -44c enligt Aftonbladet i Särna under natten.
Men jisses, tjälen kommer ju inte gå ur marken på hela sommarhalvåret.
Tacka vet jag +30c och GT.
av Larzan
I grannkommunen just nu.Lika illa utanför fönstret just nu.
Bild
Användarvisningsbild
av Tomas88
StringerBell skrev:
eccy243 skrev:Åkte ut på lite småvägar och upptäckte att plogen inte hade hunnit gå. Låg väl ca 2 dm nysnö utan hjulspår. Hade väääääääääääääldigt roligt på vägen hem. Gick riktigt brett och fort i kurvorna.
Tomas88 skrev:Har sagt det innan. Men fasen vad man saknar 240n med bakhjulsdrift ibland.
Kör ni på allmän väg och förväntar er att jag skall acceptera att möta ert "ställ" i närmaste kurva?
Nej.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 190

Problemet ser nu ut att vara löst, vad jag ha[…]

Fel centerhögtalare?

Stämmer, bakdörrarna+ tak bak har ing[…]

finansiera V90