Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Jimmy Svensson
Höjden av tuffhet är att en varm dag skita på en jättenegers trappa, ringa på och säga: Din son har smält i solen!

En äkta man kom hem med ett fång rosor, till synes helt utan anledning.
- Jaha, sa frun. Ska jag ta fram fittan nu då?
- Vadå? Har vi ingen vas?

A guy calls into work and said: Boss I cant come to work today, Im sick. Boss asked, how sick are you ? Guys said: Im home fucking my sister, how sick is that ??

Två män är på fjälltur. Det är soligt o varmt så de solar nakna. Plötsligt skriker den ena: Aj! Jag blev biten av en orm på ollonet! Den andra ringer 112. Läkaren säger att giftet måste sugas ut genast annars dör han. Den bitne frågar oroligt: Vad säger läkaren? Kompisen svarar: Du kommer att dö!

Ali säger till Mohammed:
-Varför går din fru 10 meter framför dig när det står i koranen att hon skall gå bakom dig?
Mohammed:
-Koranen är en mycket gammal bok, skrevs flera hundra år innan landminan uppfanns!

Alla kan vi göra misstag, sa pedofilen när han hjälpte den nyknullade dvärgen upp på benen igen.

Vad är höjden av manlig förnedning?....
Att springa in i väggen med STÅND å upptäcka att man har brytit NÄSAN!

Höjden av storhetsvansinne: En mygga flyter på rygg i Göta Kanal med stånd och skriker ÖPPNA BRON ÖPPNA BRON

Turken säger till doktorn: Mina ögon svider varje gång jag knullar på svenska tjejer! Vad är felen?
Doktorn svarar: Du tål inte pepparspray

Efter en natt med mycket sex ser mannen ett foto på en annan man på hennes sängbord. Han blir lite orolig och frågar - Är det din man? Nej så klart det inte är säger kvinnan och kryper lite närmare - din pojkvän då? Fortsätter han. Nej absolut inte svarar hon och nafsar han i örat. - Är det din pappa eller bror då? Nej nej nej svarar hon - Men vam faan är det då? Då svarar kvinnan det är jag innan operationen!

Lille Ahmed kom fram till skolfröken en dag:
-Fröken, jag skulle vilja bli svensk.
-Visst, sa fröken. Från och med idag heter du Kalle Svensson.
När kalle kommer hem berättar han stolt för sina föräldrar att han minsann heter Kalle Svensson
. Hans far ger honom rejäl käftsmäll och likaså hans mor. Nästa dag i skolan frågar fröken hur det kändes att vara svensk.
-Jo, sa Kalle. Jag han inte mer än hem så fick jag stryk av två invandrare...

En obducent hade en grupp nya elever uppställda framför en avliden uteliggare. Det är framförallt två saker ni måste lära er. För det första, inget får äckla er. Han stoppade in fingret i röven på den döde och sög sen på fingret! Efter viss tvekan gjorde studenterna samma sak.
Det andra ni VERKLIGEN behöver lära är uppmärksamhet. Det var pekfingret jag stack i röven och långfingret jag sög på.
Den om obducenten har jag sett i annan tappning men denna va nog lite mindre rumsren :)
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Har flyttat de 3 ovanstående inläggen till denna tråden så har vi allt på ett ställe :)

Mvh Kalle
Användarvisningsbild
av falcon
En stockholmare som precis fått sin jaktlicens var i Skåne för att jaga and och hade blivit tilldelad ett jaktområde bredvid en gård mitt på slätten.
Utanför gården stod en bonde och tittade intresserat på. Plötsligt kom några änder flygande och stockholmaren lyckades träffa en av dem.
Nu hände det sig så att den landade på bondens mark, precis utanför jaktområdet. Stockholmaren rusade snabbt dit för att plocka upp anden, men bonden var redan där och sa:

– Anden landade på min mark och då är den min.

Stockholmaren började argumentera, men bonden stod på sig och sa :

– Kan vi inte komma överens får vi göra upp med en koddaspark.

Stockholmaren frågade vad det är för något.

–Det går till så att vi ställer oss mittemot varandra. Sedan sparkar jag dig allt vad jag kan i skrevet, och sedan gör du likadant på mig.
Den som skriker minst får fågeln.”

Stockholmaren var tveksam, men ville gärna ha anden, så han gick med på förslaget. Skåningen rättade till trätofflorna och drog sedan till det värsta han kunde. Stockholmaren sjönk ihop men sa inte ett ord. Efter ett par minuter hade han rest sig och ställt sig beredd. Då sa bonden:

– Jag har tänkt på saken. Du kan ta anden.
Användarvisningsbild
av cybermunk
En kåt make hjälper sin fru med ett lösenord till datorn,
han knappar in : "MIN_SNOPP" Frun faller ihop av skratt
när hon ser felmeddelandet : "ERROR :NOT LONG ENOUGH
(B) (B)
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126