Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Är det någon som vet varför det skall sitta en popnit där och inte en skruv där också :?:
Användarvisningsbild
av joel80
För att det ska verka svårt så att man lämnar in till verkstad kanske? ;)
Användarvisningsbild
av SvenB
:-)-) :-)-)
av 2444ever
joel80 skrev:Så nu måste du ställa bilen om det blir lite minusgrader... annars kör du olagligt och utsätter både dig och andra för fara. Har du möjlighet att välja att göra så?
Ja jag har möjlighet att välja att sladda runt på sommardäcken och dra ner några random gångtrafikanter, eller varför inte någon barnfamilj i en ömtålig småbil, om det skulle råka bli halt igen. Eller välja och välja, jag kanske inte märker om det blir halt och så vips har jag kört på någon.
Användarvisningsbild
av SvenB
Det hänger inte ihop. Årstiderna är ett meteorologiska begrepp, inget som har med hur vi människor upplever dom.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Torr asfalt på vissa sträckor här uppe, våren är tidig! + 5 grader har det varit idag
Bild
av Droopy
+8 idag, mptte två motorcyklister och några cyklister, nog luktar det vår alltid men däcken får vänta till april/maj det brukar komma ett par bakslag till de närmaste veckorna här. Men skönt är det ute iaf, grabben ska ut med cykeln i morgon, han kan inet vänta längre :-)
Användarvisningsbild
av joel80
Det är vår på riktigt nu! Fick två insektssplash på framrutan under en resa mellan Gävle och Stockholm idag!
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 24

Hej, tänkte väcka en äldre trå[…]

B200ft svårstartad

Temp.givaren (1) till temp.mätaren har runda […]

230fk går snålt

Har läst lite om hur en kass spjällä[…]