Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Eller så var Troja bra....
Aja ni får ju chans till revansch redan på söndag.
Hoppas nu bara Leksand slår Sundsvall så Troja kan ta sig förbi dem i tabellen på söndag. :)
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev:Eller så var Troja bra....
Aja ni får ju chans till revansch redan på söndag.
Hoppas nu bara Leksand slår Sundsvall så Troja kan ta sig förbi dem i tabellen på söndag. :)

Du kanske inte såg matchen, ja tyckte inte troja va bra.

Men du fick som du ville, vi spöade sundsvall ikväll å kommer göra desamma me troja på söndag vill ja lova. 8)
Leksands nya finnar va ju inte att eka me idag, dock fick backen (Hulken) en mindre bra start då han styrde in pucken i egen kasse i första perioden.

Antar att du ska se matchen live, håll koll på Virta å Pesonen då :wink:
Användarvisningsbild
av Michaelvecel
Trist med Brynäs förlust.. Men för första gången på många år när det återstår ca 10 matcher kvar av serien så slipper man säga riktigt riktigt tung förlust.. Och det känns härligt på nå vis :)
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas...

Ordning å reda, vann du nån meny på sibylla?
Vilka jävla priser.. hahaha :lol:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Jasså du lyckades snappa upp det med priserna. :)

Men då ska du bara veta att man tom kan vinna en penninglott på Hemköp i programbladsvinsten. :wink:
Fin fint sånt har ni väl inte där uppe. :wink:

Nä men skämt å isdo jag har flera gånger själv skrattat åt alla minivinster och sidovinster till halva potten

Såg denna matchen men inte förra så den kan jag inte uttala mig om spelet.
I denna så tycker jag Troja och Leksand spelade jämt i första perioden men sedan var Leksand bättre och vann rättvist.
Användarvisningsbild
av bjompa
Ja såg matchen på s24, hörde om priserna, de va väl nån big mac meny oxå om ja inte minns fel.. Hehe..

Jo troja spelade faktist bättre denna match fast dom fick stryk, tyckte leksand hade allt under kontroll hela matchen, de är inte första matchen leksand spelar halvdåligt men ändå vinner.
Verkar som om de är nått strömberg tycker är roligt. (I)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 23

Poäng på det där med displayer, me[…]

Jag kopplade in å körde testen för[…]

Tar man bort skatterna får man mer öve[…]

Den "vanliga" facelift-grillen har kro[…]