Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bagar´n
Fördriver dagarna med att sova och jobbar som väktare/ordningsvakt för Securitas på nätterna.

//Bagar´n
Användarvisningsbild
av Mrsvetsare
svetsare ifrån grunden och svetsar ALLA matrial som finns
Användarvisningsbild
av ThaSaint
olafixar skrev:
ThaSaint skrev:Jag jobbar med säkerhet på en flygplats.
inte flygsäkerhet då, förhindrao lyckor, utan med security.

//Erik
Har oxå jobbat åt Luftis...både i Luleå och Bromma.
Stackare!

//Erik
Användarvisningsbild
av AndreasC
Mrsvetsare skrev:svetsare ifrån grunden och svetsar ALLA matrial som finns
Även tjötiga fruar ? (B)
Användarvisningsbild
av AndreasC
Aj aj aj..det var lite känsligt antar jag. Att man aldrig lär sig att ironi inte funkar på internet :-@

Själv jobbar jag som tekniker och har delvis en strateg funktion för en förvaltning i Göteborg.

/andreas
Användarvisningsbild
av skovde
Jag jobbar på ett ställe som heter Cejn, vi tillverkar snabbkopplingar till bla tryckluft, hydralik och gas ( http://www.cejn.se )
Där sysslar jag med det mesta såsom montering, provtryckning, täthetsprovning och paketering mm mm

Så spring nu ut i era garage och titta om ni har cejn-kopplingar till eran tryckluft =)

/mvh Robert
av OrsonGbg
Jag surfar, dricker kaffe och tar det med ro. Jobbar gör jag sällan, finns så mycket annat här i livet man kan roa sig med.
Användarvisningsbild
av Caffis
Tja jag jobbar som Caffis typ 25,25meter kör det mesta som rullar eller glider (i diket) har ett för flutet som mekaniker i ett antal år såg att det fans nägra svetsare här som jobbade med ABB robotar, jag byggde anlägningarna runt dom ett tag. Några företag tex Volvo,Gas (ryssland) VW Hägglunds några hemliga typ millitära fordon osv Ett tag som lastbils meck på ett större åkeri o ett år ( det var dålit med jobb förlåt) på Fords Centrallager. Men har alltid jobbat med fordon i någon form sen ojoj 1979 Ut bildad som Maskin meck Transport teknisk Svets Svarv.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 21
Förfrågan urklipp ur VIDA

Hej, jag söker skisser där man ser delar[…]

20250816_143203.jpg Hittade 4st Njord fälga[…]

Bränslesystem v70 awd -97

Hej. Har bytt bränslerören på tank[…]