Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Funk
Varför är det så krångligt att stava till dyslexi ?

/Thomas
Användarvisningsbild
av torwald
Det är bättre med än rövare i poolen,
än en polare i röven
av ElCapitano
En man gick till ett bordell och frågade vad de hade.
- Jo, en negress kostar 500 kr, och en blondin 400 kr, sa damen i receptionen.
Han hade bara 400 kr så det fick bli blondinen.
20 år senare kom han tillbaka till samma bordell. När han kom in fick han syn på samma kvinna han för tjugo år sedan hade köpt lite kul av, och hon sa:
- Du har en son, han är bartender i baren här på bordellen och väntar på dig.
Mannen gick till baren och förklarade hur det gick till, men hans son sa irriterat:
- Jag är son till en hora, bartender på ett bordell, och ser min far för första gången vid 19 års ålder.
- Nu ska du FAN inte vara oförskämd, hade jag haft 100 spänn till så hade du varit neger!!!!
av ElCapitano
En norrman kom till Sverige och ville köpa en bil.

- Vad har hänt med din gamla?

- Växellådan är trasig.

Han fick en ny bil, men kom tillbaka och sade:

- Växellådan är trasig.

- Vad gör ni egentligen när ni kör?

- Jag gör som man brukar. Först lägger jag i 1:an och kör upp till 40. Sedan 2:an och kör upp till 60. Sedan 3:an, 4:an och sist 5:an.

- Jaha?

- När det är klart tar jag racern.

- Vad är det? undrade försäljaren.

- Det är den som det står R på.
av LarsBd
En gång i tiden i en skog så levde det en föräldralös orm och en föräldralös kanin. Av en slump förhöll det sig så att bägge var blinda från den dagen de föddes.
En dag när kaninen var ute och hoppade i skogen på måfå så trillade han över ormen – Oj, ursäkra så mycket! Jag är tyvärr blind och föräldralös så jag ser inte var jag hoppar, hoppas jag inte gjorde illa dig. Jag vet faktiskt inte ens vem jag är själv eftersom mina föräldrar inte berättat det för mig.

-Det är OK, sa ormen, jag är också blind och föräldralös sedan födseln och jag har heller aldrig träffat mina föräldrar, men jag kanske kan kräla över dig och se vad du är för en?

- Det vore alldelse underbart, svarade kaninen. Så ormen krälade över kaninen och sa sedan – Du har en mjuk päls, långa öron och en fluffig svans, så du är nog en kanin!

-Tack! sa kaninen, jag kan känna på dig med min tass och ta reda på vad du är också, och sen gjorde han det.

Kaninen kände på ormen och sade sedan – Du är hal slemmig och har kluven tunga samt saknar ryggrad, så antagligen har du någon form av chefsposition!
Användarvisningsbild
av torwald
det är bättre med en tårta i slasken
än en vårta på tasken:)
Användarvisningsbild
av Scania
Hellre kattpiss i salongen, än en kass pitt i kalsongen
  • 1
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120