S40'n är det en av forummodsen (rent av ägaren till sajten?) på garaget.org som äger, den går som ett jädra as och videon är absolut inte gjord till Volvons fördel. Den är sådär snabb helt enkelt. 8)
Ska dessutom finnas fler klipp med motorvägsåkning.
Edit:
Hittade:
Nuvarande: Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare: Mini Cooper SE MY22 - Leasad Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld Volvo V50 1.8F MY08 - Såld VW Golf 3 GT '94 - Såld
Och, while we're at it, visste inte om jag skulle lägga denna i annonstråden eller här, men det verkar vara lite mer aktivitet här, en fantastisk annons:
Nuvarande: Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare: Mini Cooper SE MY22 - Leasad Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld Volvo V50 1.8F MY08 - Såld VW Golf 3 GT '94 - Såld
Vilken mardröm att få uppleva att blixten slår ner i bilen under färd!
Bilen har ju känts som ett säkert ställe att vara på vid åskoväder, men det här fick mig att börja fundera på också hur olika nya materialval i bilkarosser påverkar säkerheten vid åskoväder även vid stillastående. ?:-/
EDIT: Jag glömde några detaljer...
Inte nog med att blixten slog ner, krockkuddarna löste ut, bilen rökfylldes, delar smälte och elsystemet i bilen slogs ut. De som var i bilen kunde inte öppna dörrarna utan fick räddas av en förbipasserande. :shock: http://edmonton.ctvnews.ca/officer-desc ... -1.1857179