Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Xotica
Hustrun till sin man:
- Jag går in till grannen ett par minuter. Vill du röra om i ärtsoppan minst en gång i timmen?
av Xotica
Dom gamla gubbarna Albert och Gustav satt och pratade.
- Det är så svårt att få till det med kärringen numera. Hon har så mycket veck därnere att jag hittar in.
- Jag har också haft det där problemet, men nu har det ordnat sej.
- Hur då?
- Jag strör ut en påse samarin mellan benen på henne och där det börjar bubbla, där är det!
av Xotica
Mannen till hustrun:
- Ska vi leka dammsugare?
- Hur går det till?
- Jag brummar och du suger!
av Xotica
En rånare stormar in på ett bankkontor med ett avsågat hagelgevär och skriker:
- Alla lägger sej ner på golvet!
En kassörska lägger sej på rygg. Rånaren tittar på henne och ryter:
- Det här är ett rån, och inte en jävla firmafest!
av Xotica
Markus kom in på stamkrogen, röd i ansiktet och med håret på ända.
- En wh.. wh.. whisky, stammade han.
- Hur är det egentligen? frågade polarna som satt vid bardisken.
- Jag kom hem tidigare än vanligt från jobbet och då ertappade jag min fru med en annan man i sängen.
- Vad gjorde du då? Du slog väl inte ihjäl honom?
- Nej, men jag dammade igen ytterdörren såpass hårt att dom måste ha fattat att jag inte alls gillade det dom höll på med...
av Xotica
Bettan hade shoppat och var fullastad med paket där hon stod i busskön. Till råga på allt hade hon en så snäv kjol att hon inte kunde kliva på bussen. Under stort besvär fick hon los ena armen och lossade lite på dragkedjan på kjolen där bak. Det hjälpte inte. Hon drog ner den en bit till. När bussen kom lyfte en kille helt sonika upp Bettan på bussen. Ursinnig vände hon sig om.
- Vad menar ni med det? Jag har aldrig träffat er för, sa Bettan.
- Tja, jag tycker nog vi är ganska intima med tanke på att ni just dragit ner min gylf två gånger.
av Xotica
- Vet du vad det är för likhet mellan att hoppa bungyjump och att pippa en polsk hora?
- Nä?
- Om gummit spricker så är du dödens.
av Xotica
Det var en gång en liten flicka som hade fått en ny klänning. Hon frågade sin mamma om hon fick gå ut och leka.
- Javisst, sa mamman.
Efter en liten stund kom flickan tillbaka och sa:
- Mamma mamma! Jag har tjänat 5 kronor!
- Jaså? Hur då? undrade mamman.
- Jag slog vad med en kille om vem som kunde gå på händer längst och jag vann!
- Men lilla gumman, det var ju för att han ville se dina trosor!
- Ha! Då lurade jag honom, för jag hade inga trosor på mig!
av Xotica
Två gamla klasskamrater råkade på varandra på stan i Göteborg. De hade inte träffats på 30 år, så de hade mycket att snacka om. De gick in på ett cafe och satte sig. Som alla kvinnor kom de in på ämnet sex. Den ena yvades över sin man som älskare. Den andra var däremot mycket missnöjd. Den missnöjda frågade hur hon skulle göra för att hennes man skulle bli en bättre älskare. Den nöjda förtäljde följande:
- När du vill att det skall bära till så gör du så här. Duka med linneduk, tända ljus, vin och en omelett på 10 ägg. Det gör susen.
De skildes åt och den missnöjda tänkte att nu i kväll så skall det baske mig bli älskog av. Hon dukade med finaste linneduken, tända ljus och ett gott och dyrt vin, men tänkte att det är nog bäst att göra en omelett på 20 ägg. Kvällen kom och hennes man förundrades över den fina dukningen. Han åt med god aptit och drack rejält av det goda vinet. Så blev det sängdags. Kvinnan gick och lade sig först. Mannen gick och duschade och sjöng hela tiden. UNDERBART, tänkte hon, NU äntligen. Han kom in i sovrummet och lade sig i sin säng. (Tilläggas måste att de låg i var sin säng med ett sängbord emellan). Efter en liten stund säger mannen:
- Älskling?
- Ja?! svarar hon förväntansfullt. Han säger då:
- Jag har skitit ner mig!
av Xotica
Den gamle greven vaknade en morgon med en potens som var högst ovanlig vid hans ålder. Han ropar upphetsat på betjänten. När Jean fick se sin herres situation, sa han:
- Men det är ju fantastiskt, greven! Skall jag tillkalla grevinnan?
- Nej för bövelen Jean. Den här ska jag smuggla ut på stan.
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 199

https://partsouq.com/ Skum info på min[…]

Service Peugeot 107 2007

Hela navet ligger på bänken i garaget. […]

Tysta sommardäck V90

Farsans Hyundai Kona med Primacy 5 har mer dä[…]