Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Xotica
Snickaren på våning 3 upptäckte att han glömt sågen längst ner. Han försöker ropa till sin kollega på våning 1, men avståndet är för stort. Han pekar på sig själv (jag), nöp ihop benen å vred sig (behöver), drog armarna fram och tillbaka (såg). Kompisen på våning 1 nickade, och började onanera! Snickaren på våning 3 blev förbannad och sprang ner för trappan.
- Va fan, är du dum? Jag ville bara ha en såg!
- Ja jag förstod det. Jag försökte bara berätta att "Jag kommer snart".
av Xotica
En dam hade nyss blivit änka och prästen i byn kom för att visa sitt deltagande. Samma dag hade den gamla damens cykel blivit skrotad och hon hade inte mycket annat i tankarna. Prästen:
- Jag beklagar förlusten så mycket! Det var tråkigt det här.
Den gamla damen:
- Tack ska du ha, goe pastorn! Jovars, men han var ju sned och vind där fram och höll inte luften där bak, men han var bra för pigorna att öva på!
av Xotica
Mannen hade handen innanför byxorna på en prostituerad och kände något knottrigt.
- Har du någon sjukdom? frågade mannen.
- Nej, det är bara prislistan för synskadade, svarade kvinnan.
av Xotica
De smått ointelligenta och gifta paret Olsson hade bara ett enda intresse: SEX! Men en dag så sa maken:
- Jag tycker att vi borde skaffa oss ett till gemensamt intresse. Vad sägs t ex om att börja ta lektioner i golf?
Det tyckte makan lät som en bra ide. Så de bokade en privatlektion, men samma dag de skulle gå blev makan sjuk. Så mannen fick gå dit ensam. Eftersom han var lite trög så hade han svårt att förstå golflärarens instruktioner om hur han skulle använda klubban.
- Ha samma grepp som du brukar ha kring frugans pattar, föreslog golfläraren.
Så han gjorde som han sa och lyckades tillslut få iväg ett ordentligt slag. Innan han åkte därifrån bokade han en lektion till sin maka, som skulle dit redan nästa vecka då hon förmodligen hunnit bli frisk. Och mycket riktigt. Redan nästa vecka var även hon på golflektionen, utan sin make då eftersom han redan gått igenom de första grunderna. Också frugan hade svårt att förstå golflärarens instruktioner. Hon visste inte heller hur man skulle hålla klubban.
- Tänk på vilket grepp du brukar använda när du håller på med din mans snopp, föreslog golfläraren.
- Okej, sa hon och gör som han säger.
Golfläraren tittar förvånat på henne efter ett tag och säger:
- Ursäkta... Men det är inte meningen att du ska ha golfklubban i munnen...
av Xotica
Mannen smög in sin hand under kjolkanten, smekte kvinnans ben och blev rejält upphetsad.
- Jag älskar dej, stönade han.
- Högre, stönade hon tillbaka.
- JAG ÄLSKAR DEJ,skrek han...
av Xotica
En bosnier befarade att hans fru varit otrogen mot honom. Han anlitade en detektiv, den billigaste han kunde hitta. En kines. Rapporten löd följande:
- Most honorable, sir. You leave house. I watch house. He come to house. I watch. He and she leave house. I follow. He and she so in hotel. I climb tree. I look in window. He kiss she. He strip she. She strip he. He play with she. She play with he. I play with me. I fall of tree. I not see. No fee. Cheng Lee.
av Xotica
Den trötta mamman med tolv ica-kassar blev mycket smickrad när en ung man reste sig på tunnelbanan och erbjöd sin plats.
- Tack så mycket, sa hon och sjönk ner. Det är inte så vanligt med artiga, unga män nu för tiden.
- Nej, sa killen. De flesta reser sig bara för unga, snygga brudar. Men jag tycker man ska vara artig mot tjocka, gamla käringar också!
av Xotica
Några roliga läkarcitat

När hon känner sig trött kan ansiktet vridas åt höger och där stå och smårycka en stund.

Femårig flicka med öroninflammation två gånger årligen sedan urminnes tider. Hon beskriver huvudvärken som spännande.

Patienten röker en cigarett i veckan. Uppmanar honom att dra in på rökningen.

5-årig pojke kommer hit då han druckit Blomstra och möbelpolish tillsammans med föräldrarna.

Patienten dog i juni -90 och detta har tagit honom mycket hårt.

Vänster knä svullnade upp och sökte distriktsläkare.

Patienten fick rådet att gå och hänga sig. Patienten är betydligt piggare sen hon kom härifrån. Patienten har bedömts som osammanhängande.

Kräkningarna försvann på eftermiddagen. Likaså maken.

Patienten har varit placerad på ett hunddagis i Gävle med stöd av socialtjänsten.

Lastbilschaufför med god kondition som åker en mil utan att bli andfådd i vanliga fall.

Lymfkörteln skickades samma dag som patienten i taxi till Uppsala. Fick dock besked om att hjärtat var bra men att hon skulle återkomma om hon blev medvetslös.

Brunbjörnsstor resistens borttages. Detta var de patienter som blev liggande på mitt skrivbord.
av Xotica
Janne tog med sig en flicka hem. Det unga paret drog sig tillbaka till pojkens rum och dörren stängdes ordentligt.
Mamman gick nervöst fram och tillbaka framför dörren och ropade till slut:
- Janne, vad gör du där inne?
- Inte ett dyft, svarade Janne.
- Ja, inte vet jag, suckade mamman, men det ser ut som att pojken dag för dag blir allt mer lik sin far...
av Xotica
Kalle kom in på puben och såg dyster ut.
- Vad har hänt? undrade polarna.
- Jo, jag hade varit ute och kört långtradare hela veckan och då jag kom hem på lördagen så var man ju lite tänd på gumman. Vi kröp i säng och körde igång, och det var då grannen bultade i väggen och skrek:
- NU FÅR NI FAN I MIG SLUTA... MAN KAN VÄL FÅ LITE LUGN ÅTMINSTONE ÖVER HELGEN..!
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 199

Hade samma problem och fungerade prima! Tack och b[…]

Luftfjädring gör underverk med bilen, sk[…]

Problemet är att seriösa verkstäder[…]

Får inte ut diff ur bakaxel

Testa svetsa fast ett par grövre pinnar p&ari[…]