Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Xotica
Ett par skulle flytta ihop efter att varit tillsammans ett tag. De kom överens om att dela upp alla sysslorna i hemmet. De skulle bland annat turas om att laga mat varannan dag.
När kvinnan kom hem från, möttes hon av en underlig syn. Spritt språngande naken stod gubben hennes i köket.
- Vad blir det för mat? undrade hon.
- Det blir kärlek och Ramlösa.

Nästa dag när det var kvinnans tur att laga maten kom mannen in i köket och där stod hon helt naken med ett glas vatten i handen. Hon ser lite sliten ut med rufsigt hår. Mannen frågade henne:
- Vad blir det för mat?
Kvinnan svarade då:
- Det blir rester från igår!
av Xotica
En man stod i hotellreceptionen när han helt plötsligt behövde gå på toa. Han upptäckte att det var upptaget på herrtoaletten och smet in på damernas. Det såg lite annorlunda ut där inne, med en massa knappar på väggen precis bredvid toastolen. På den första stod det VV. På den andra stod det VL. På den tredje PV, och den fjärde var stor och röd. Det stod ATB på den. När han satt där på toan så kunde han inte låta bli att trycka på VV-knappen, varmt vatten kom sprutande mot hans bak.
- Aaaahh...
Sen tryckte han på VL-knappen, då sprutade det varm luft mot baken.
- Ååååhh...
Därefter tyckte han på PV-knappen, en pudervippa kom fram och "vippade" hans bak och det började lukta vårblommor.
- Aaaahh... Ååååhh...
Efter det tryckte han såklart på ATB-knappen, och det svartnade för ögonen på honom. Sen vaknade han upp på ett sjukhus.
- Vad hände?
Sjuksköterskan svarade:
- Knappen du tryckte på var en Automatisk Tampong Borttagare, din penis ligger nu i papperskorgen!
av Xotica
Vet ni varför det går så bra för bönderna nu för tiden, jo det ska jag berätta. Får de inte in säden får de skörde-bidrag. Får de in den får de barnbidrag!
av Xotica
Det var uppsatsskrivning i skolan. Eleverna skulle skriva en uppsats som innehöll lika delar av religion, dramatik och mystik. En av flickorna lämnade in sitt papper mycket snart och hennes uppsats löd:
- Min Gud, jag är med barn. Vem är fadern?
av Xotica
Det var en gång en flicka som var ute och gick på gatan med en låda med 2 kaniner inuti, då hon mötte en gamal dam.
Damen frågade:
- Vad har du i lådan?
- Kaniner, sa flickan.
- Vad trevligt, men vad gör de där? undrade damen.
- Kaniner, sa flickan.
av Xotica
En dam hade kört av vägen med sin bil och får hjälp av bärgningsbilen.
- Du är den tredje nyknullade damen jag drar upp ur diket idag, sa bärgaren.
- Jag är då inte nyknullad! sa damen.
- Nej, men så är du inte uppe ur diket än heller!!
av Xotica
Hehe denna är bra =)

Det var en jägare som skröt om att veta vilket djur det var och vilket vapen som använts bara genom att känna på skinnet. Kompisarna blindtestar honom och ger honom två öl för varje rätt. Första skinnet:
- Det är en dovhjort, skjuten med en kaliber 12!
Rätt, och han sveper två öl. Andra skinnet:
- Det är en hare, skjuten med hagel.
Rätt, och han sveper två öl till. Så här fortsätter processen hela kvällen. Dagen efter vaknar mannen med ett stort blåöga, vänder sig mot frun och frågar:
- Jag var väl inte i något slagsmål igår?
Frun svarar:
- Du kom hem i natt, full som en alika och luktade apa, sen körde du ner handen innanför min trosa och sa:
- Skunk, klyven med yxa.
av Xotica
En bög som fick besked att han var HIV positiv blev knäckt, doktorn sa:
- Ät ärtsoppa och Bruna bönor i 2 veckor.
- Blir jag frisk då, undrade bögen.
- Nej, men då kanske du får reda på vad man egentligen ska använda arslet till.
av Xotica
När Jane träffade Tarzan så uppstod kärlek och lust omedelbart! Jane frågade Tarzan hur han brukade lösa sexbiten i djungeln.
- Tarzan vet inte sex, blev svaret!
Jane förklarade vad det var! Tarzan:
- Aah det! Tarzan göra hål i träd. (Därav namnet juckapalm)
Jane förklarade att nu var det slut med det och klädde av sig, lade sig på marken och pekade på stället där Tarzan skulle göra det i fortsättningen. Tarzan klädde av sig och såg minst sagt ut att vara redo för denna nya övning. Plötsligt tog han ett steg framåt och sparkade Jane rätt i härligheten. Efter att hon rullat runt på golvet i ett par minuter och lärt Tarzan alla ord som man inte behöver kunna väste hon mellan sammanbitna tänder:
- Varför i helvete gjorde du så där?
- Tarzan bara kolla inga jävla getingar.
av Xotica
- I Sverige kallar vi den för snöbollen, för den blir hård när man kramar den.
Italienskan:
- Vi kallar den för ridån, för den går ner efter varje akt.
Då tog nunnan i sällskapet till orda:
- Vi kallar den för legenden, för alla har hört talas om den, men ingen har sett den.
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 199

Inga problem så länge skarvningarna &au[…]

Prestige Performance

Hej. Undrar bara kort om någon här vet […]

Även bilar som inte har elmotor är tunga[…]

Amerikanare är de största exponenterna[…]