Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Vilket lag vinner elitserien?

Brynäs
6
15%
Djurgården
5
13%
Frölunda
5
13%
Färjestad
5
13%
HV71
4
10%
Linköping
2
5%
Luleå
7
18%
Modo
1
3%
Rögle
2
5%
Skellefteå
2
5%
Södertälje
Inga röster
0%
Timrå
1
3%
bjompa skrev:
RoadKiller skrev:
olafixar skrev:Det kommer att bli en tät matchserie mellan Luleå och Frölunda...som Luleå kommer att vinna med 4-0 i matcher :mrgreen:
Låter som ett bra tips.

Jag kommer att sitta i Scandinavium på Lördag, bara så att ni vet. :D
Vi bara sitter när vi skiter!!!

Ståplats åt folket.
Faan vad jobbigt du ska ha det på nätterna då. :wink: Klart som faan att det är sittplats som gäller. :D Bara luta sig tillbaks och njuta av vinsten. ;)
olafixar skrev:
camaro69 skrev:
olafixar skrev:Det kommer att bli en tät matchserie mellan Luleå och Frölunda...som Luleå kommer att vinna med 4-0 i matcher :mrgreen:
Något senare kom Tomten och delade ut paket åt alla barnen. :wink:

Är du inte lite överoptimistisk nu, olafixar?
Vi får la se :D men det är iaf solklart att Luleå vinner 8) 9x pengarna (svspel) på att luleå tar guld
Hmmm.... Det är visst inte BARA Leksingarna som gapar å skriker tidigt i denna tråd.
Glöm inte att skjuta Björn innan du säljer skinnet.
Luleiten på jobbet å jag skojade om att vi skulle åka ihop, stanna i Landvetter å slåss med varandra på ditvägen, kolla matchen ihop å så ett stopp på Landvetter på hemvägen igen....
//Björn
olafixar skrev:Luleå - Frölunda 5-0 (0-0, 5-0, x-x) 25-13 i skottstatistik :shock: period tre ska börja
Mitt leende kommer inte försvinna idag kan jag säga. Så jävla härligt.. Rätt åt gubben på aftonbladet som sågade lule och tippade 4-0 i matchen till Frölunda.
En fundering är ju hur fan fänkte frölunda när man väljer luleå som motståndare?
Har dom inte tagit stryk av luleå dom flesta matcher denna säsong?
Själv hoppas ja ju att frölunda åker ur i första rundan, tillsammans me hv, linköping å färjestad...
bjompa skrev:En fundering är ju hur fan fänkte frölunda när man väljer luleå som motståndare?
Har dom inte tagit stryk av luleå dom flesta matcher denna säsong?
Själv hoppas ja ju att frölunda åker ur i första rundan, tillsammans me hv, linköping å färjestad...
Kan man ju undra, jag är inte ledsen över det idag iaf. Av 5 mötet vann Luleå 4, Frölunda 1. Men man ska inte jubla gör högt innan man är i mål ;)

Men du så underbar mening du fick till där i slutet. Kan inte annat än hålla med till 110%. Forza Norrland!! ;)
Suck :( 5-1 till Luleå :-(O)
Nån som såg matchen med BÅDA ögonen och kan säga om hjärtat saknades oxå?
För huvudena kan inte varit med när Frölunda släpper till så många PP, det var dömt att misslyckas.
//Björn
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 20
Nästa elbil från Volvo?

Skärmbild 2026-01-19 220017.png

Värmare XC60 22-

Sanning med modifikation. Förvisso så […]