Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
Jan-E skrev:Ser rätt hyffsat ut tycker jag. Klart annorlunda, men säkert praktiskt. För tittar man noga på bilderna så ser man "skrapmärken" på röret vid bakdörrarna. Antagligen har den som äger bilen småbarn och detta underlättar inklivet i bilen för dem och han vill inte att de ska repa lacken på tröskeln med sina skor :wink:
är nog en loggo
av Infide
Haha märks att man inte är riktigt inne i branshen än :P Trodde ni menade fälgarna först :D
Användarvisningsbild
av C.W.
Ser lite ut som sidepipes
Helt OK i mitt tycke.
Användarvisningsbild
av Brainy
Verkar bli populärare och populärare det där.

Såg en V70 med sådana i lördags här i Gävle och idag så körde jag om en V40!!! :shock: med sådana!

/Anders
av S60AWD2.5T
Tror de sitter där för att tynga ner bilen, han ville väl inte sänka med fjäderbyte. :wink:

Det står inte högst på min önskelista nu till jul i allafall.
av Thomas J
Såg helt ok ut tycker jag. kanske passar bra på min bil som är svart.
Användarvisningsbild
av Statsminister
ohh! Vill ha!

Borde gå att göra själv, borde inte vara några större problem om man har både verkstad och maskin för att bocka rör? Någon som vet hur fästena ser ut?
av Nilsson
Haha det första som slog mig var att han borde lacka listerna på dörrarna.. med tanke på att den är nerlackad samt att listena på stötfångare bak+fram är lackade!!

Men han har antagligen dels en fruga som inte kan öppna dörrar, dels ungar som använder tröskel som språngbräda.
av S.t.r.a.n.D
Tycker det ser snyggt ut men som sagt lite väl mycket pengar för de...
Användarvisningsbild
av Bosa
Nilsson skrev:Haha det första som slog mig var att han borde lacka listerna på dörrarna.. med tanke på att den är nerlackad samt att listena på stötfångare bak+fram är lackade!!

Men han har antagligen dels en fruga som inte kan öppna dörrar, dels ungar som använder tröskel som språngbräda.
Om jag inte har helt fel är det en Ocean Race och sidolisterna på dem är väl lackade i silver. De är inte olackade alltså. :)

Då börjar vi! Jag tycker att det &aum[…]

Nä, inget Polestarmärke bara för at[…]

Tyvärr (?) innehåller Round Up inte g[…]

Hej Jag kan inte tänka mig att det har n&ari[…]