Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av White
Jo, det är det jag menar om nu det misstolkats: Att rödblocken verkligen ÄR tåliga och det inte är något konstigt att originalmotorn
hållt! Trodde Nexus medade att dom INTE var tåliga då motorn renoverats?

(I bland är det så pass svårt att förstå innebörden i orden på forum att man knappast har någon aning om vad man själv menar!) Haha! :lol:
Användarvisningsbild
av Guligan
Undrar om han lackat om bilen någon gång. En sån röd skönhet borde annars ha blivit solblekt, speciellt då den med tanke på miltalet lär vara utomhus mesta tiden.
Användarvisningsbild
av gnestakalle
En noggrant skött lack kombinerat med körning på bra vägar kan nog bevara lacken.

Mvh GK
Användarvisningsbild
av gnestakalle
Tittade lite på andra inslag om bilen och tydligen har han aldrig haft garage för bilen så bilen blev antagligen omlackad i samband med de renoveringar som gjorts på bilen.

Mvh GK
Senast redigerad av 1 gnestakalle, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Nexus
White skrev:Jo, det är det jag menar om nu det misstolkats: Att rödblocken verkligen ÄR tåliga och det inte är något konstigt att originalmotorn
hållt! Trodde Nexus medade att dom INTE var tåliga då motorn renoverats?

(I bland är det så pass svårt att förstå innebörden i orden på forum att man knappast har någon aning om vad man själv menar!) Haha! :lol:
Fast det hade ju varit mera imponerande med en oöppnad motor på det miltalet. Renoverar man så "nollställs" ju mätarställningen på motorn :wink:
Användarvisningsbild
av gnestakalle
Måste nog hålla med dig, rekord bör sättas med orenoverad motor och då tror jag att Volvos rödblockare och de äldre mercadieslarna skulle leda ligan.

Mvh GK
Användarvisningsbild
av gnestakalle
Var nog för att mugghållarna var utslitna. :mrgreen:

Mvh GK

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]