Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Vi sover alltid med öppen balkongdörr....
Natten till lördag var det -14 ute och på morgonen visade termometern på nattduksbordet +2,8.
Natten mot söndag var det -16 ute och +1,9 i sovrummet. Inatt var det inte ens 10 minusgrader och nästan varmt i sovrummet.
Användarvisningsbild
av Ticken
Mikebike, jag är lite av samma uppfattning. Dock är inte min sambo det, så hos mig är det i princip högsta värme på under vintertiden. Fick jag bestämma så skulle jag göra som du, fasen vad mkt bättre man sover med kallt i sovrummet..

/Ticken
mikebike skrev:Vi sover alltid med öppen balkongdörr....
Natten till lördag var det -14 ute och på morgonen visade termometern på nattduksbordet +2,8.
Natten mot söndag var det -16 ute och +1,9 i sovrummet. Inatt var det inte ens 10 minusgrader och nästan varmt i sovrummet.
Vad har ni för täcken o sånt?? Björnskinn..?? Och jag antar att "aktiviteter" sker under täcket ;-)
av llesrof
PRIUS skrev:Då är det skönt med en Toyota Prius där laddningsgraden bara sjunker en % vid en kallstart.
Mm... men det är väl enda gången det är skönt med en Prius också... :mrgreen:
Har ni hört den om reportern på DN som ringde till Kiruna flygplats, därför att det skulle vara så kallt där uppe och han vill ha det verifierat?

- Hej, är det Kiruna flygplats?
- Jo, det stämmer.
- Vi har hört att ni har det så kallt däruppe?
- Nej, det är bara 12 minusgrader.
- 12 minusgrader, det var inte så kallt. Vi har hört att det är 42 minusgrader?
- Ja, utomhus ja.
:oops:
Vårda v90 2025

Underredsbehandling (och självklart hå[…]

"omlackering av bilens tak och riktning av f&[…]

Värme i kupén laddhybrid

Om man endast får varmluft in i kupén[…]

Optimering

har labbat med boxar förr i tiden och kan s&a[…]