Moderator: Moderatorer
Bjoern skrev:Körde bl.a. terminalbil (terminaldragtruck har jag för mig är den korrekta benämningen) där när jag var yngre. Men det var ett tag sedan så det är inte jag som ligger i 30 och blokerar vägen för dig ;)Brainy skrev:Korsnäs?Japp men även skutskär.
Brainy skrev:Okej jag är urkass på geografi
Körde bl.a. terminalbil (terminaldragtruck har jag för mig är den korrekta benämningen) där när jag var yngre. Men det var ett tag sedan så det är inte jag som ligger i 30 och blokerar vägen för dig ;)
Sen lär jag påpeka att skutskär inte hör till Gävle :-(O)
Larzan skrev:35 meter anlände till jobbet :D :Dcool men högst olaglig kombination om den inte kör på inhägnat område,men det hade vart kul som fan o prova backa med den kärran :D
alex960 skrev:Nädå, den rullade rakt igenom södra Stockholm :D :DLarzan skrev:35 meter anlände till jobbet :D :Dcool men högst olaglig kombination om den inte kör på inhägnat område,men det hade vart kul som fan o prova backa med den kärran :D
Larzan skrev:det gör knappast den laglig för det.jag tvivlar starkt på att detta fordon har dispens för denna längd,själv fick man plocka av älgstaketet för jag var 24,20meter,satt inga extraljus på gallret,cool är den men som sagt jag tvivlar på hurvida den e godkänd.sverige godkänner aldrig 3 ledade punkter på ett ekipage,,,dvs modulekipagealex960 skrev:Nädå, den rullade rakt igenom södra Stockholm :D :DLarzan skrev:35 meter anlände till jobbet :D :Dcool men högst olaglig kombination om den inte kör på inhägnat område,men det hade vart kul som fan o prova backa med den kärran :D
Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]