Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
Jepp jepp, har hört att dom kallar de för Morgan, jo de är en av kollegorna som har maskintrailern.
Användarvisningsbild
av Brainy
Bjoern skrev:
Brainy skrev:Korsnäs?
Japp men även skutskär.
Körde bl.a. terminalbil (terminaldragtruck har jag för mig är den korrekta benämningen) där när jag var yngre. Men det var ett tag sedan så det är inte jag som ligger i 30 och blokerar vägen för dig ;)

Sen lär jag påpeka att skutskär inte hör till Gävle :-(O) ;-)
av Bjoern
Brainy skrev:
Körde bl.a. terminalbil (terminaldragtruck har jag för mig är den korrekta benämningen) där när jag var yngre. Men det var ett tag sedan så det är inte jag som ligger i 30 och blokerar vägen för dig ;)

Sen lär jag påpeka att skutskär inte hör till Gävle :-(O) ;-)
Okej jag är urkass på geografi :oops: Fredrikskans då det hör till Gävle va?
Användarvisningsbild
av alex960
jaha jag e oxå chaffis jag kör spannmål och lantbruksprodukter,.
givetvis rattar jag scania det finns inget annat.jag är scaniacrazy,,,,,,,,,,på youtube
Användarvisningsbild
av alex960
Larzan skrev:35 meter anlände till jobbet :D :D
cool men högst olaglig kombination om den inte kör på inhägnat område,men det hade vart kul som fan o prova backa med den kärran :D
av Larzan
alex960 skrev:
cool men högst olaglig kombination om den inte kör på inhägnat område,men det hade vart kul som fan o prova backa med den kärran :D
Nädå, den rullade rakt igenom södra Stockholm :D :D
Användarvisningsbild
av alex960
Larzan skrev:
alex960 skrev:
Nädå, den rullade rakt igenom södra Stockholm :D :D
det gör knappast den laglig för det.jag tvivlar starkt på att detta fordon har dispens för denna längd,själv fick man plocka av älgstaketet för jag var 24,20meter,satt inga extraljus på gallret,cool är den men som sagt jag tvivlar på hurvida den e godkänd.sverige godkänner aldrig 3 ledade punkter på ett ekipage,,,dvs modulekipage
C20 D2 Bult till remskiva gått av

Nog inga problem men du behöver värma[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]