Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Skoda=skrammel enligt min erfarenhet i alla fall. Svärfar har haft en RS men jag måste säga att jag blev besviken på både kvalitet och prestanda!!

Näe du Anders, köp dej en Volvo!!

//David
Användarvisningsbild
av olafixar
Loner skrev:
olafixar skrev:Min bror ska beställa V50 med den nya diselmotorn (180hk) vol:-)
Har dom lyckats skohorna ner D5 motorn i V50n nu, det var mer än jag visste. :roll:

/L
Nopp...men den Kommer nu i vår
Användarvisningsbild
av Brainy
Nybbe_gefle skrev:Skoda=skrammel enligt min erfarenhet i alla fall. Svärfar har haft en RS men jag måste säga att jag blev besviken på både kvalitet och prestanda!!

Näe du Anders, köp dej en Volvo!!

//David
Känns som du får putta bort tjejen från datorn någon kväll så vi får ta ett snack om den bilen :wink:

Är rejält splittrad, pratade med farsgubben idag och han tyckte jag fick skylla mig själv om jag köper en sådan bil :-(O)

Nåja, blir ingen affär före sommaren så jag har lite tid på mig att fundera.

/Anders
av NCR
Min bror är inne på sin andra RS. Den första hade han i 8500 mil och bytte bara nån lampa (den första efter 2 år, ett halvljus). Den nya har gått 1600 mil utan några som helst problem för honom så visst verkar det vara en bra bil.
av matzen10
Brainded skrev:tyvärr så lär man ju göra avkall på lyxen som rattstyrning av stereo m.m så jag vette tusan.
ust nu ser det faktiskt ut som det blir en v70... Alldeles för nöjd med den modellen för att våga köpa något annat tror jag.
/Anders
Ja, kunskapen om ett visst märke skänker ju en del trygghet!
Har två kompisar som har Skoda.
1: Skoda 1,6 1999 (tror jag det är) = lite garantijobb under första året. Dock bytt batteri med jämna mellanrum. Annars har den gått 12.000 mil i ur och skur.
2: Skoda Superb 2004 = käkar glödlampor men annars inget anmärkningsvärt.

Nu är ju detta inte "dina" modeller med lite fingervisning kanske? Volvo behövs väl knappast presenteras i något avseende; det mesta är ju redan skrivet på forumet.

---< Matz

Istället för polering och lackskydd va[…]

Verkstadsbesök idag. Det som påstå[…]

965 -97 Ingen gnista.. (B63)

Borde inte spela någon roll var du tar jord […]

Fick pris på byte av batteri för total[…]