Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Har ni någonsin suttit i kölsvinet också känd som fyllecell till havs? Har aldrig behövt göra det själv då jag är nykterist.
Användarvisningsbild
av jojjeblom
cybermunk skrev:Har ni någonsin suttit i kölsvinet också känd som fyllecell till havs? Har aldrig behövt göra det själv då jag är nykterist.
Aldrig varken till sjöss eller på landbacken, någon rim och reson får man ha :) .
Användarvisningsbild
av Michaelvecel
Close up kryssningen förra året. Rock kryssning som slutade i fyllecell, och avslängd i Finland tsm med en polare. Vi slog inte sönder saker eller nåt! Vi röjde helt enkelt för hårt och var väl kanske lite för fulla, fyllecellerna var fulla så vi fick sitta i en trapp, kloverna var vekrligen pain att ha! Dåligt svullen man blev :P . Bokade ny hytt på nästa båt, och vi börjar resan med Whiskeyprovning, 15 olika sorters och där vart man full igen, tsm med en kvarting 60% sprit, riktigt snuskig var den att dricka rent! Men är huvudet dumt får kroppen lida! Såhär i efterhand ångrar jag ingenting! Grymt roliga minnen därifrån ändå, och nåt att prata om med polarna, och nåt man kan skratta åt idag :lol:
av Larzan
(D) Hmm.. undrar om det skulle kunna gå ordna en Jagrullar-kryssning ifrån Kapellskär över dagen senare framåt försommaren?
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Larzan skrev:(D) Hmm.. undrar om det skulle kunna gå ordna en Jagrullar-kryssning ifrån Kapellskär över dagen senare framåt försommaren?

Ja det kunde vara en kul grej :-)-) .

100 miljarder kr :party:

OM RYSSEN KOMMER

… ”aldrig försökte” =[…]

Roligt när ett av mina gammla inlägg bid[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Det började med att motorstarkare varianter a[…]