Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av opA
Avbytare på 2 bondgårdar samt kan jag frilansa lite på flera andra gårdar... är även anställd på Willys, dom ringer om jag behövs =)

Inga stora pengar där heller... mer fattig än rik, om man säger så.
av Bitez
eccy243 skrev:Får man gissa? ASEA Rc-6? :wink:
:) Jepp... Asea RC 3 o 6, x40 även kallad dubbeldäckaren :) , X2(000) , X10, X60, Regina :):):):):)
av Bitez
Bitez skrev:
eccy243 skrev:Får man gissa? ASEA Rc-6? :wink:
:) Jepp... Asea RC 3 o 6, x40 även kallad dubbeldäckaren :) , X2(000) , X10, X60, Regina :):):):):)

Helt ärligt så har jag kört alla dessa fordon, dock har jag bara utbildning på RC3 o 6, X2(000), X10 samt X60 ;)

tuuuuut tuuuuuuuuuuuuuuuuuuut......
Användarvisningsbild
av Zell
Lyfter en gammal tråd i brist på annat..

Jobbar på ett kundsupportföretag. Man tror ibland att man inte ens har någon lön...
Användarvisningsbild
av cybermunk
Städare på IKEA Uppsala.
av llesrof
Allt beror på vem som frågar, jag har flera jobb. Men vad sägs om "kulturarbetare"? Den gillar jag och jag kan titulera mig det eftersom jag arbetar inom kommunens kulturförvaltning. Till vardags jobbar jag på kontor och det är inget kul att prata om. "Kulturarbetare" låter roligare
Användarvisningsbild
av Dalmans
Jag är chaufför åt ett litet budbildsföretag i Djurås, Autoexpressen i Djurås.
vi jobbar mycket åt posten och jag kör företagspaket i Gagnef/Insjön och Mockfjärd/Björbo

även körningar utomläns och utomlands förekommer men längsta jag kört i jobbet handlar om stockholmsområdet
Användarvisningsbild
av nolimits
UFO test pilot i tredje galaxen till höger från vår egen sett i nordlig riktning.På min fritid är jag däremot sjuksköterska på planeten Jorden.Folk går itu rätt så ofta här, tyvärr. :D
Användarvisningsbild
av Michaelvecel
Kanske man sett dig nångång Cybermunk på Ikea, bor i Östhammar typ och från ikea köps möblerna in ;)

Jag jobbar på Upplandsmotor i STHLM, Ford, mest lättransport bilar. Inga jättesummor direkt.
av kottskrapa
Jag jobbar som processoperatör på akzonobel i stenungsund
XC90 USA Köp med motorproblem

Det låter som ett totalhaveri och ett motorb[…]

V50 2.0D 2005.

V50 2005. 2.0D Turbo stänger av sig spontant.[…]

Volvo som inte startar.

Har du kollat så kamremmen är hel? &Aum[…]

Min jobbkompis hade två dörrar i polarv[…]