Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gizz
Jag har en gammal pioneer stereo med 6 skivors CD-växlare. I växlaren snurrar skivor som Playing the Angel - Depeche Mode, Super extra gravity - The Cardigans, lite Winnerbäck och en massa elektronisk musik.
Stereon låter helt ok för sin ålder och så men det skulle ju lätt kunna bli bättre.
av kaffe_koppen
jag kör ju inte bil ensam, eftersom jag bara övningskör, men jag lyssnar mycket på green day, metallica och hammerfall. Annars blir det gangsta mycket radio också.
av Hansson
Har en sony cd. Låter väl inte bra men men .
Just nu är det Korn-See You On The Other Side som spelas.
Grym Skiva :D
Användarvisningsbild
av Michaela
har en pioneer huvudenhet.... 2 RF 10" basar,1 RF-slutsteg,1 Kenwood-slutsteg :) spelar på ganska bra :) men snart blir det att uppdatera lite med nya basar och nya slutsteg :) OCH en ny huvudenhet :)

den musik som spelas mest och som passar bäst i min 740 är:
*Greenday
*Rammstein
*Nirvana

m.m
av v70 2,5T - 99
har Pioneer DEHP7700MP som driver orginalhögtalarna i V70 2,5T-99
alla kablar ligger framdraget till skuffen för låda o steg sen förra ägaren...

lyssnar mest på radio typ City 107,3
Användarvisningsbild
av lukke
Har Premium sound: HU-850 med 11 högtalare + subwoofer. Jävlar vilket skönt ljud, ångrar inte en sekund att vi köpte detta! Det som spelas i den just nu är helt olika, några exempel: Frank Zappa, Nationalteatern (sopigt ljud men bra musik enligt mig), Good Charlotte, Mark Knopfler, Lou Reed med flera.
av turture
har ingen stereo än men letar...så nu trallar jag själv om ingen annan åker med förstås...snart fixar jag en stereo...men måste ha sommardäck först... :-/]
Användarvisningsbild
av frilins
lukke skrev:Har Premium sound: HU-850 med 11 högtalare + subwoofer. Jävlar vilket skönt ljud, ångrar inte en sekund att vi köpte detta! Det som spelas i den just nu är helt olika, några exempel: Frank Zappa, Nationalteatern (sopigt ljud men bra musik enligt mig), Good Charlotte, Mark Knopfler, Lou Reed med flera.
Lyssnade på Nationalteatern själv häromdagen, är annars för tillfället inne på Phil Vassar.
Hämtade hem hans skivor nyligen, kanonbra!
Om man gillar countryrock förstås... 8)
Bra ljud och bra drag! Kan rekomenderas er som tycker om amerikansk musik.
Användarvisningsbild
av danwer
Blaupunkt Los Angeles MP72 med volvo original högtalare (6 st) i 945án "räcker för mig"

Blaupunkt Kiel CD30 med volvo originalhögt (6st) i 944án.. Men 2st 8ór med 300 W steget ("Baslådan") är på gång att flyttas från 745án inom kort" räcker kanske åt tanten ?? får se (höra).

JVC CD med Pioneer högtalare 2St 120WDörrarna (Fram)
2 St 300W samt ett mindre slutsteg på 2X 200W till bakhögtalarna
(låda i bagaget) + 2 diskanter i framrutan i 745án

Musiken vi spelar är Bl.a Heavy Metal, Rock, Country & Proggmusik
Senast redigerad av 1 danwer, redigerad totalt 0 gånger.

Verkstadsbesök idag. Det som påstå[…]

965 -97 Ingen gnista.. (B63)

Borde inte spela någon roll var du tar jord […]

Vad tråkigt! Förra veckan stal nå[…]

Fick pris på byte av batteri för total[…]