Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gizz
Jag har spenderat mina 4 veckor hemma hos farsan utanför Karlskrona byggandes på garage. Vi hann bygga nästan 50% under de veckorna.
De semesterturer som gjordes var 2 till antalet. 1:a resan gick till Kristianstad där biltema besöktes och nya stötdämpare inhandlades.
2:a resan var till Jönköping och Borås över dagen där en massa kläder inhandlades på rea. Hann inte med så mycket mer men garaget tog ju ordentlig form iaf.
Användarvisningsbild
av crumpets
Ticken skrev:Va vadå? Får ni semester från era jobb? :shock:

/Ticken

Får och får... På mitt jobb jobbar vi oss till den så förra året hade jag ingen :(
Användarvisningsbild
av Brainy
Jag har faktiskt bara haft 2 veckor hittills, var ner till Arendal i sydnorge, över till smögen, upp till Gävle över en helg, ner till Lysekil och sen vidare till Göteborg. Efter det så var veckorna slut.

Nu är jag inne på min andra semesterdag av andra omgången, har lagt gårdagen och förmiddagen på att fixa till lägenheten inför försäljningen. Imorgon ska jag sätta mig på flygplanet och tydligen göra Andreas sällskap nere i soliga grekland 8)
Användarvisningsbild
av cobrajet
Tre veckor jämt fördelat på Hälsingland och Ångermanland. Ramseleträffen, Junselemarknaden, Åselemarknaden, från Hälsingland har jag nära till Rättvik som också besöktes under v31. Förutom bilträffar och marknader så blev det också lite fiske och bad, en kanonskön semester!!

Hoppas att alla andra här på jag rullar också har haft en riktigt skön sommar. Nu ser jag fram emot en fin Brittsommar och höst sedan hoppas jag på en lååååång vinter med MYCKET SNÖ och skoterkörning.
Användarvisningsbild
av CarMan
Jag har varit 4v på sjön. åkte från oxelösund & ner till västervik o sen tillbaka. ja jag sträck åkte inte , utan det tog mina 4 veckor.
Användarvisningsbild
av bjompa
Jag börjar nu på måndag efter mina 10veckors frånvaro från jobbet.
Har inte gjort så mycke, de har väl blitt lite Leksand sommarland me familjen, CCW i rättvik, lite fiske.
Jag har försökt att göra så lite som möjligt under den tiden, nu har jag oxå fått panikångest inför jobbstarten igen, fast den kom väl redan när ja gick därifrån.
Användarvisningsbild
av Guligan
En sväng till Norrköping och Kålmården, en sväng till Falkenberg och Skrea, en lite längre sväng till Ångermanland och Hälsningland samt Stockholm på returvägen. Totalt 345 mil har det blivit i semesteråkning på de svenska vägarna.
Användarvisningsbild
av rampitsch
Semestern tillbringades i Österrike och Tyskland med husvagnen på släp efter 940:n. 4 veckor totalt, inkl resvägen ned, tar ett tag med en 6-meters boggie-vagn på släp.

Värme, otroliga blixt-oväder, mer vardagligt regn, god öl, choklad, korv och schnitzel. Riktigt trevligt.

Laddat batteriet några timmar då den b[…]

Låg bromsvätskenivå!?

@snowman , Laddar upp bild genom -Fullstän[…]

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Jag såg att @theodorkalin hade gjort det p&a[…]

AC problem V70 2016 D3

Hej, Jag har typ inget spel se bild, men jag har m[…]