Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Severin
Det är ju inte som så att dom frågar om lov om dom anser att den ska flyttas :roll:
Senast redigerad av 1 Tomas88, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Då ska inte jag vara sämre än Grammse. Tar bort onödig citering.
Användarvisningsbild
av Tomas88
cybermunk. Jag tycker tråden passar utmärkt här. Den finns ju som sagt info i Nyhetsdelen men som Fluffen påpekar kan bara Moderatorer och Admins skriva där.
Användarvisningsbild
av Guligan
En fråga till nya Webbisen:
Är du Jagrullarskribent sedan tidigare?
Användarvisningsbild
av vetten
Tomas88 skrev:cybermunk. Jag tycker tråden passar utmärkt här. Den finns ju som sagt info i Nyhetsdelen men som Fluffen påpekar kan bara Moderatorer och Admins skriva där.
Helt RÄTT :-)-)
Användarvisningsbild
av cybermunk
För min personliga del så kvittar det rostskydd om den ligger här eller i förslag.
Användarvisningsbild
av webmaster
Tack så mycket alla!

Det skall bli superskoj att med gemensamma krafter sträva efter att lyfta jagrullar.se ett par snäpp till nya höjder!

Jag har inte varit någon frekvent skribent i forumet tidigare, men har följt forumet i bakgrunden under en längre tid och är grymt imponerad av all den energi och inte minst av den enorma kunskap som finns hos alla medlemmar! Vad ni gemensamt inte vet om Volvo är knappast värt att veta...det är NI som gör sajten till vad den är idag!

Jag vill även passa på att ge en stor eloge till alla våra moderatorer och admins - de gör ett superjobb!

Har ni förslag, idéer på ny funktionalitet eller är det något ni tycker fungerar mindre bra idag? Tveka som sagt inte att kontakta mig - eller någon av våra moderatorer/admins!

Mvh
Magnus
Användarvisningsbild
av cybermunk
Det for man ju hoppas att han gjort :arrow: :arrow: :idea: :idea:

Tmap sensor på insuget? Alternativt egr som […]

Bump! Har även liknande problem! Finns det n&[…]

Funderar på att leta lite på skroten[…]

Det börjar bli hög tid att bagageutr[…]