Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Det praktiska bilintresset går faktiskt upp och ner, tycker inte det är försvarbart ekonomiskt att satsa stenhårt på bara bilen då hobbyn kostar så mycket! Men jag får aldrig nog av att diskutera, debattera och drömma om både egna och andras pärlor...

I övrigt är jag nog en liten äventyrare och älskar nya miljöer, utmaningar och folk. Så resor/roadtrips är något jag verkligen uppskattar här i livet! Även utekvällar och festliv är något som ligger mig varmt om hjärtat, framförallt att möta nya människor och dansa :) Här även inberäknat mitt brinnande intresse för metalfestivaler/koncerter.

Multimedia (Film, musik, foto m.m.) och datorer/internet tar en stor del av min vardagliga fritid!

Jobbet i viss mån, men under den rådande årstiden väger det tyngre åt ett nödvändigt måste... Men pengar är som bekant nödvändigt :-)-)
Familjen
Leksands IF
Hockey
Superstars forum
Å ännu mera Leksand..

Hockeyn har tagit över mitt liv mer å mer, ja har till å me börjat spela själv igen, efter att ha slutat för 10 år sen, så nu är man en av stjärnorna i Old-Timers

Men på sommaren kan de om man har tur bli lite fiske oxå, å då är de flugfiske som gäller..
cybermunk skrev:alex960 kommer inte familjen i första hand? och bilarna sen?
ööööööööhh jo skriv fel bilar var det första jag tänkte på :roll: men givetvis är familjen viktigast av allt sen är det allt med hjul och motor som tar upp all tid
För dom som skrivit fiske så kommer här en liten fråga.

Är det någon av er som vet vad en Limkrok är?

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]