Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Nja, snarare felaktig epost tillsammans med väldigt få inlägg på forumet samt inte besökt forumet på minst ett år. Har de angett korrekt epost så rör vi dem inte oavsett aktivitet så nyckeln är felaktig epostadress. Ca. 1000användare på forumet hade vid julutskicket en epostadress som inte fungerade, dessa håller vi på och går igenom. Vissa är aktiva och ändrar adressen efter ett pm. Vissa har inte varit aktiva på väldigt länge men har flertalet inlägg på forumet, dessa konton inaktiveras. De som dessutom bara har ett fåtal inlägg på forumet (max 5st har jag försökt hålla som riktmärke), inte svarar på pm samt inte har varit här på väldigt lång tid raderas.

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av eccy243
Längst upp till höger har du en knapp där det står "Medlemmar". Där bredvid Kontrollpanel, Sök och FAQ. Där kan man sortera alla medlemmar på alla möjliga och omöjliga sätt.
Användarvisningsbild
av Brainy
Här är medlemslistan http://www.jagrullar.se/forum/memberlist.php finns en länk där uppe *pekar* ;)

Vart han fått den övriga informationen ifrån vettetusan.

Lite mer onödigt vetande.

Statistik Värde
Antal inlägg: 237511
Inlägg per dag: 123.62
Antal trådar: 31382
Trådar per dag: 16.33
Antal användare: 14545
Användare per dag: 7.57
Forumet startades: 5 oktober 2003, 13:31
Användarvisningsbild
av halmstaden
eccy243 skrev:Längst upp till höger har du en knapp där det står "Medlemmar". Där bredvid Kontrollpanel, Sök och FAQ. Där kan man sortera alla medlemmar på alla möjliga och omöjliga sätt.
Ah I see ! Du räknade alltså "manuellt" för att få fram dina siffror? Antal sidor osv. då antar jag? :-)-)
Brainded skrev:.
Brainded, var finns den där infon? (eller är det insider-info kanske?)
Användarvisningsbild
av eccy243
Jajemen. Gillar manuellt jobb. :lol: Sorterade alla efter antal inlägg, och stigande. Då var de ju bara å kolla på numreringen längst ute till vänster när man kom till en brytpunkt.

Tråkigt att aviseringarna inte är m[…]

"1975-1984 Volvo 242 244 245 DL Center Cap Hu[…]

Halvljus

Jag har en V50 -11 som jag var och besikta. Jag fi[…]

Är det en bärarmsbussning som håll[…]