Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av S.t.r.a.n.D
Brainded skrev:Julklapp, äsch jag fyller ju år på tisdag, sen kan man fundera på julklappar!

Såg en snygg tröjja på Brothers.
Ett sportavgassystem skulle jag iofs behöva men det skulle jag aldrig önska mig ;)
Nytt batteri till laptopen hade varit trevligt.
En unge.
Dörruppslaget på passagerardörren får gärna masseras ut.
Ja listan kan göras lång...
Tänk om du skulle få det utan att veta om nått, lagom överraskning.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
RoadKiller: Eller en Bi-Fuel så får du komma upp till boden och tanka :wink:
Användarvisningsbild
av Marlboroman
Ingen lång lista, och egentligen behöver tomten bara leverera ett av alternativen så är jag nöjd, ett tag åtminståne:

* Ny dator

* Kelly Clarkson

* Ha jobbet kvar
av S.t.r.a.n.D
~Kalle~ skrev:RoadKiller: Eller en Bi-Fuel så får du komma upp till boden och tanka :wink:
Mmm, men jag föredrar nog dieseln före då. :D
Användarvisningsbild
av cybermunk
En GPS navigator hittar inte gator i min egen stad bott här i 25 år, bensinpengar och ja om jag fick det så skulle jag vilja ha en ny TV 32" LCD :D
av matzen10
Blev det vanliga skrotet till ungar o släktingar.

Nästa år ska jag inte fira jul för egen del.. Då ska jag se till att andra får en riktig jul genom att jobba ideelt på något härbärge, frälsis kanske.

/M10
av Larzan
- En eller två stora kuddar. Lagom fast, typ 60x80cm
- En metallskal till iPhonen, gärna med Volvo's järnmärke på. (inte sett något) och graverat "Larzan" på. (Kommer det en i jagrullar-shopen slår jag till direkt)
- Sänkta boräntor.
Användarvisningsbild
av Brainy
matzen10 skrev:Blev det vanliga skrotet till ungar o släktingar.

Nästa år ska jag inte fira jul för egen del.. Då ska jag se till att andra får en riktig jul genom att jobba ideelt på något härbärge, frälsis kanske.

/M10
En kompis ska jobba åt svenska kyrkan i din stad nu på julafton för att alla behövande ska kunna få ett varmt mål mat och komma in från kylan... Hör av dig om jag ska förmedla en kontakt.
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]