Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av V0LV0744TJEJ
Tack för alla bra svar :-DD ja bor faktist ganska nära min fd rektor,träffar ja henne kan ja ju alltid snacka med henne,fast inte för att ja tror att ngt kommer att hända :roll:
spelade in smatalet med henne idag xD eftersom hon snackar så kul :wink: kan lägg ut ljudklipp sen :lol: hahah
Användarvisningsbild
av Fluffen
Gör som Loner skriver då, gå direkt till tidningen. :D De måste väl ändå göra något eller?
Vissa lärare är ju inte kloka, så betyg från grundskolan ger jag inte så mycket för. :lol:
Användarvisningsbild
av V0LV0744TJEJ
mm skulle man ju kunna göra :-K haha verkligen inte ja heller :P
Användarvisningsbild
av Fluffen
Börjar du gymansiet nu eller? Är en jäkla skillnad mot grundskolan, mycket slappare (iallafall på fordonslinjen). :lol:
Ska bli interssant att följa detta, kanske inget jätte allvarligt läraren har gjort men som hon har gjort gör man bara inte. :evil:
av DDD
Loner skrev:Ta kontakt med tidingen istället, så kan dom göra en artikel om läraren som stjäl uppsatser av sina elever...

/L

Helt riktigt.
Användarvisningsbild
av V0LV0744TJEJ
Fluffen skrev:Börjar du gymansiet nu eller? Är en jäkla skillnad mot grundskolan, mycket slappare (iallafall på fordonslinjen). :lol:
Ska bli interssant att följa detta, kanske inget jätte allvarligt läraren har gjort men som hon har gjort gör man bara inte. :evil:
yes de gör ja ,ska bli så jäkla gött :D hehe ok , jag har kommit in på samhälle-ekonomi :P har hört att de inte är
speciellt slappt ... :) haha ha
mm visst, nää men ändå så jäkla störigt att hon tyckte att uppsatsen var åt helvete dålig å sen andvänder hon den själv å dessutom kallar mig för ett omoget dagisbarn :???:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Vilken tidning var det?

Måste bara säga att det är starkt av dig att lägga ner jobb på detta. Men du gör helt rätt. Stå på dig bara.

Det jag läste av uppsatsen tycker jag helt klart borde givit ett bättre betyg. Visserligen är ju G-skalan ganska bred, men fan inte G- i alla fall.
Användarvisningsbild
av V0LV0744TJEJ
yes :lol: haha vet liksom inte riktigt vad jag vill bli,så då är väl samhälle en bra linje hoppas jag :wink: och ekonomi är faktist ganska kul :D
Användarvisningsbild
av Tomas88
V0LV0744TJEJ skrev:yes :lol: haha vet liksom inte riktigt vad jag vill bli,så då är väl samhälle en bra linje hoppas jag :wink: och ekonomi är faktist ganska kul :D
Hoppas du är bra på språk då. Har hör att det är mycket sånt (jobbigt :???: enl mig) där.

Själv gick jag teknikprogrammet. Mer matte där (trevligare tycker jag) Har läst matte A, B, C, D och E.
Bränslesystem v70 awd -97

Hej. Har bytt bränslerören på tank[…]

Jaha, bilen fryser tydligen trots att det är […]

Glädje och kul att så många v&ari[…]

Får undersöka om jag hittar någon[…]