Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
bjompa skrev:
matzen10 skrev:Kulören på lacken, vita blinkersglas och fälgarna gjorde verkligen sitt till på den bilen..! Mkt fin!!

Men ibland så får man stryka på foten och ge upp något fint/kostsamt för att få pengarna att gå ihop till viktigare prioriteringar.. MEN det kommer nya tillfällen för dig att köpa/styla en pärla ska du se! :-)

M V H
---> matz
Jo visst är de så, får väl kanske börja lägga lite pengar på V40 ja har nu ist, iofs så har ja ju redan köpt fälgar, men de är så mycke mer småpill som ska bytas ut innan man kan vara någorlunda nöjd me bilen.
småpill är ju kul :D Det är de små sakerna som gör att man skiljer sig från mängden :wink:
Användarvisningsbild
av bjompa
Ståhl skrev:grymt fin sevenfårtifajv. :lol:

Tackar...
grammse skrev:småpill är ju kul :D Det är de små sakerna som gör att man skiljer sig från mängden :wink:
Visst är de så :)
av metalHJ
Riktigt läcker 740! Förstår om du känner lite saknad... :roll:

Ju mer jag kikar på dessa äldre volvo bilar, desto mindre kan jag sluta att drömma om alla modifieringar jag vill göra på min egna 960!

Vet du vart bilen rullar nu? Och om den fått en seriös ägare? :)
Användarvisningsbild
av bjompa
Den ska gå i karlskoga å han som köpte den va väl seriös, dock va den till salu såg ja förra veckan..

Ja de känns jävligt tungt direkt man ser en bild på fanskapet..
Klart du ska modda bilen... Va är de för årsmodell på din?
Användarvisningsbild
av Nexus
ska jag vara gnällig så får man bara ha en garage tråd per registrerat forumsmedlem.
Om inte bjompa misstycker allt för mycket så åker snart hänglåset på denna tråden.Mvh Magnus :-)-)
Användarvisningsbild
av Tomas88
grammse skrev:ska jag vara gnällig så får man bara ha en garage tråd per registrerat forumsmedlem.
Om inte bjompa misstycker allt för mycket så åker snart hänglåset på denna tråden.Mvh Magnus :-)-)
Varför är det så egentligen? Att man inte har olika trådar på samma bil kan man ju förstå men det borde ju inte göra nåt tycker man.
Alltså ingen kritik mot dig grammse du har ju inte bestämt reglerna men tycker bara det är en konstig regel.
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev:
grammse skrev:ska jag vara gnällig så får man bara ha en garage tråd per registrerat forumsmedlem.
Varför är det så egentligen? Att man inte har olika trådar på samma bil kan man ju förstå men det borde ju inte göra nåt tycker man.
Alltså ingen kritik mot dig grammse du har ju inte bestämt reglerna men tycker bara det är en konstig regel.
Skulle oxå kunna instämma där, har man fler än en bil man håller på me så kan de ju bli lite lätt rörigt me flera bilar i samma tråd...

Har beställt en ny nedre knut, hoppas på[…]

V60 sliter däck bak

Generellt sett kan bussningar i dåligt skick[…]

Generator laddar ej batteriet

Säker på att det inte är en anslut[…]

sen kan man ju tolka media som om att affäre[…]