Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
eccy243 skrev:Ska vi döpa om tråden till "Tråden för saknade forumsmedlemmar"? :lol:
jag har PM:a lilleman med ditt förslag och jag står bakom dig hela vägen, nu skyr vi inga medel för att hitta de försvunna grabbarna. :mrgreen:
Användarvisningsbild
av lilleman
grammse skrev:
eccy243 skrev:Ska vi döpa om tråden till "Tråden för saknade forumsmedlemmar"? :lol:
jag har PM:a lilleman med ditt förslag och jag står bakom dig hela vägen, nu skyr vi inga medel för att hitta de försvunna grabbarna. :mrgreen:
då var tråden omdöpt :lol:
då är frågan var har dem tagit vägen tro :?:

mvh/roger :D
av matzen10
Då vet vi vad vi ska göra på semestern..! Grammse täcker kusten med sin båt och vi andra delar in riket i tårtbitar och gör eftersök :lol: .

---> Matz psst..! lycka till ni andra, jag ställer mig vid vedhögen och hinkar pilsner :P
Användarvisningsbild
av camaro69
Var finns Hellrider med flera?

Det var lite stake i diskussionerna förr. En del ruttnar väl på "goset". :wink:
Användarvisningsbild
av camaro69
Det känns som Forumet tappat en del mycket kompetenta och bilkunniga personer. Vad göra för att få dom tillbaks.

Utan att vara elak så finns det en del, som nu för tiden bara gissar en massa, utan att ha koll.

Det behövs fler killar och tjejer med kompetens likt, allas vår *pettson* :D
Sådana forumsmedlemmar saknas verkligen. :wink:
av matzen10
camaro69 skrev:Det känns som Forumet tappat en del mycket kompetenta och bilkunniga personer. Vad göra för att få dom tillbaks.

Utan att vara elak så finns det en del, som nu för tiden bara gissar en massa, utan att ha koll.

Håller med om att en del var kompetenta på bilar M E N saknade en hel del kompetens i samvaron med andra människor där flera (inkl. jag) blev kallade både det ena och det andra som svar på våra frågor ;-).
De kanske återfinns på något überforum där inga "dumma" frågor ställs och där allt är självklart?

Men visst finns det många, många kunniga kvar här..?! Kanske får man vänta någon dag på att få ett svar men då blir det utan ¤#-"`%´* och otrevliga PM i Inkorgen..

--_> Matz
Användarvisningsbild
av camaro69
camaro69 skrev:Det känns som Forumet tappat en del mycket kompetenta och bilkunniga personer. Vad göra för att få dom tillbaks.

Jag hoppas att det klart och tydligt framgick av mitt inlägg att jag pratade om vettiga människor med kompetens.

Det har enligt mitt tycke blivit för mycket "blarr". Ex. Hur många sover i rosa pyjamas?

Den senaste "begåvningstråden": 850 GL - 94, Dog vid 5-5.5000 varv. HJÄLP! borde ju låsts för en evighet sedan. Att ingen moderator har ingripit är en gåta. Tror f-n att kompetenta människor ruttnar när man ska behöva ta skit av någon mindre vetande i bilfrågor, och som dessutom ljuger för alla.

Vi behöver gubbar som ex CANBUS med flera. Det finns många fler som inte nämnts. Men var rädd om dessa grabbar/gubbar.

Inte sådana som är lika smarta, som namnet på en svensk chokladmjölksdryck.

:wink:
Användarvisningsbild
av Brainy
camaro69 skrev: Den senaste "begåvningstråden": 850 GL - 94, Dog vid 5-5.5000 varv. HJÄLP! borde ju låsts för en evighet sedan. Att ingen moderator har ingripit är en gåta. Tror f-n att kompetenta människor ruttnar när man ska behöva ta skit av någon mindre vetande i bilfrågor, och som dessutom ljuger för alla.
Vi moderatorer kan tyvärr inte se allt, speciellt inte nu när vi "förlorat" en stor tillgång i Adde. Så tryck hemskt gärna på anmäl-knappen om ni ser något ni inte gillar.

mvh
Anders

Dosan heter Icarsoft cr Max. Samt Biltemas dosa f&[…]

Hm. Och med ID.4. Men du avsåg då en[…]

Ganska säker på att någon h&aum[…]

Jag har hittat i USA och på Skandix. Men fin[…]