Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Fluffen
camaro69 skrev:
Sevak skrev:
camaro69 skrev:Varför inte fråga en rekondfirma.

Att svara utan att ha sett det du beskriver, är lika svårt att svara på, som frågan: Hur långt är ett snöre? Öhhh... :wink:

Är det? Kanske någon som varit med om det förut. Eller som jobbar som rekondare som vet. Öhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Sevak, beror ju på hur länge däcken stått där, om det blivit mjukgörarvandring. Varför inte lägga upp en bild.
Öhhhhhh :wink:

Min frus brors systers kusins farbrors onkel har rekondfirma i Nevada. :wink:
:lol: :lol: :lol:
av Sevak
camaro69 skrev:
Sevak skrev:
camaro69 skrev:Varför inte fråga en rekondfirma.

Att svara utan att ha sett det du beskriver, är lika svårt att svara på, som frågan: Hur långt är ett snöre? Öhhh... :wink:

Är det? Kanske någon som varit med om det förut. Eller som jobbar som rekondare som vet. Öhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Sevak, beror ju på hur länge däcken stått där, om det blivit mjukgörarvandring. Varför inte lägga upp en bild.
Öhhhhhh :wink:

Min frus brors systers kusins farbrors onkel har rekondfirma i Nevada. :wink:

Vad vill du komma fram till med dina inlägg?
Användarvisningsbild
av camaro69
Vill på intet sätt vara oartig.

Men din fråga är näst intill omöjlig att svara på utan att ha sett fläcken/fläckarna. Därför bör du vända dig till en expert på området. T ex en rekondfirma. Att hålla på själv med diverse hemkokta "mirakelkurer" kan göra mer skada än nytta.

S k "mjukgörarvandring" uppstår om däcken står uppställda en längre tid på samma plats. Dom flesta har säkert sett detta på garagegolv el dyl.

Hoppas att jag varit mer tydlig. :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
varför inte göra det enkelt och köpa en bil som inte är miss skött? dörruppslag har jag oxå fått fast jag sköter bilen mycket noga. det kan man inte lasta ägaren för. :|
av Sevak
camaro69 skrev:Vill på intet sätt vara oartig.

Men din fråga är näst intill omöjlig att svara på utan att ha sett fläcken/fläckarna. Därför bör du vända dig till en expert på området. T ex en rekondfirma. Att hålla på själv med diverse hemkokta "mirakelkurer" kan göra mer skada än nytta.

S k "mjukgörarvandring" uppstår om däcken står uppställda en längre tid på samma plats. Dom flesta har säkert sett detta på garagegolv el dyl.

Jag skrev inlägget för att se om någon varit med om det förut och för se om det ens går och få bort. Eller om någon rekondare vet. Min vän som vill köpa bilen har ringt en rekond firma men de ville se klädseln först.
av Sevak
grammse skrev:varför inte göra det enkelt och köpa en bil som inte är miss skött? dörruppslag har jag oxå fått fast jag sköter bilen mycket noga. det kan man inte lasta ägaren för. :|

Nu handlar inte inlägget om dörruppslag. Utan om något helt annat.
Användarvisningsbild
av camaro69
Sevak skrev:

Jag skrev inlägget för att se om någon varit med om det förut och för se om det ens går och få bort. Eller om någon rekondare vet. Min vän som vill köpa bilen har ringt en rekond firma men de ville se klädseln först.
Bättre svar kan du väl knappast få?
av Sevak
camaro69 skrev:
Sevak skrev:

Bättre svar kan du väl knappast få?
Har jag sagt något annat?
Användarvisningsbild
av Nexus
Sevak skrev:
grammse skrev:varför inte göra det enkelt och köpa en bil som inte är miss skött? dörruppslag har jag oxå fått fast jag sköter bilen mycket noga. det kan man inte lasta ägaren för. :|

Nu handlar inte inlägget om dörruppslag. Utan om något helt annat.
vad menas då med detta???
.
Fanns även 2 dörruppslag på lacken de va typ vitt. De hade inte gått igenom lacken men de va som vita fläckar. Kan man få bort de med polering?
Som camaro skriver utan att se det live är det nästan omöjligt avgöra. Jag hade helskinn i min förra bil och vissa fläckar gick bort med lädervårds medel.
Användarvisningsbild
av camaro69
Det är bäst att vi ger upp grammse. :lol: :wink:

Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Verkstad Uppsala

Hej Ny på forumet men det känns ju bra.[…]

Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]