Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pliind
haha :D eller sätta dit en motorstyrd kanna framför bakdäcken så när man trycker på knappen så sprutar det olja :lol:
Användarvisningsbild
av Pliind
höhö, bilen började rycka på ett konstigt sätt, trodde det var min växelåda som höll på att ge upp, men efter att jag körde ett par kilometer till så märkte jag att det var soppa torsk, så stannade till på väggrenen och kompisen påminnde mig om varningsblinkers, nästa sekund kör länsman förbi ^^ huhu
Användarvisningsbild
av Nexus
Sweeman skrev:höhö, bilen började rycka på ett konstigt sätt, trodde det var min växelåda som höll på att ge upp, men efter att jag körde ett par kilometer till så märkte jag att det var soppa torsk, så stannade till på väggrenen och kompisen påminnde mig om varningsblinkers, nästa sekund kör länsman förbi ^^ huhu
Sweeman :!: Vissa saker ska man ej berätta om man inte vill bli dum förklarad (S) men du är ju ärlig iallafall :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
hahaha :P ja men jag har en liten klocka i huvudet som plingar till varje gång jag sätter på varningsblinkers, eftersom när jag gjorde så med min kära 240 så dog batteriet hehe så därför höll jag på att skita i det :P glömde att man har en bättre bil som inte dör av att varningsblinkers står på medans man har bilen avstängd :P
av Volvo_Islander
grammse skrev:
Sweeman skrev:hehe, mjo men det brukar vara mest buskörning i början när jag har bilen, sen när man har vant sig så skärper man till sig :) hehe tror jag var hatad i leksand för min 240 :P saknade avgasystem i 3 veckor så man dånade verkligen fram :lol: och burna kan jag inte då min motor är klen för klen för det när man har tomatlåda :P eller finns det nått knep? (a)
kasta ut lite spillolja framför däcken sen kan du burna på som satan :lol: :lol:
Nej nej! Ge inte ett sådana tips! Gissa var grabben får tag på "spillolja"? Ja just det, från oljetråget.
Och sen vet vi ju alla hur det går när Sweeman burnar med "kromad" oljesticka"...
:D :D :D
av 740wennberg
För att bli gamal och erfaren måste man vara ung o dum!
Användarvisningsbild
av Pliind
Volvo_Islander skrev:
grammse skrev:
Sweeman skrev:hehe, mjo men det brukar vara mest buskörning i början när jag har bilen, sen när man har vant sig så skärper man till sig :) hehe tror jag var hatad i leksand för min 240 :P saknade avgasystem i 3 veckor så man dånade verkligen fram :lol: och burna kan jag inte då min motor är klen för klen för det när man har tomatlåda :P eller finns det nått knep? (a)
kasta ut lite spillolja framför däcken sen kan du burna på som satan :lol: :lol:
Nej nej! Ge inte ett sådana tips! Gissa var grabben får tag på "spillolja"? Ja just det, från oljetråget.
Och sen vet vi ju alla hur det går när Sweeman burnar med "kromad" oljesticka"...
haha sluta mobbas :oops: :lol:
Användarvisningsbild
av Nexus
Sweeman skrev:
Volvo_Islander skrev:
grammse skrev: kasta ut lite spillolja framför däcken sen kan du burna på som satan :lol: :lol:
haha sluta mobbas :oops: :lol:
*skrattar så jag får ont i magen* :lol: :lol: . Först olje torsk! sen soppa torsk! vad blir det nästa gång????? "torsk på tallin" kanske :lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Pliind
ja men vad ska man göra om man har en tunn plånbok och soppamätaren inte fungerar? :P
Användarvisningsbild
av Nexus
Sweeman skrev:ja men vad ska man göra om man har en tunn plånbok och soppamätaren inte fungerar? :P
Vi kanske ska dra igång insamlingen till cykel igen :wink:
Jag och camaro69 ställer så gärna upp för att du ska hålla dig borta från vägen :lol: :wink:
Går bilen bra annars med ny kylare och aut olja???
En ganska vanlig 245:as liv

Kul sommarresa! Jag antar bilen drog till sig en d[…]

Tråkigt med rosten, det är tyvärr […]

Generator laddar ej batteriet

IMG_9881.jpeg Köpte en lödkolv och l&o[…]

Noterat, tack!