Moderator: Moderatorer
Sweeman skrev:höhö, bilen började rycka på ett konstigt sätt, trodde det var min växelåda som höll på att ge upp, men efter att jag körde ett par kilometer till så märkte jag att det var soppa torsk, så stannade till på väggrenen och kompisen påminnde mig om varningsblinkers, nästa sekund kör länsman förbi ^^ huhuSweeman :!: Vissa saker ska man ej berätta om man inte vill bli dum förklarad (S) men du är ju ärlig iallafall
grammse skrev:Nej nej! Ge inte ett sådana tips! Gissa var grabben får tag på "spillolja"? Ja just det, från oljetråget.Sweeman skrev:hehe, mjo men det brukar vara mest buskörning i början när jag har bilen, sen när man har vant sig så skärper man till sig :) hehe tror jag var hatad i leksand för min 240kasta ut lite spillolja framför däcken sen kan du burna på som satan :lol: :lol:saknade avgasystem i 3 veckor så man dånade verkligen fram :lol: och burna kan jag inte då min motor är klen för klen för det när man har tomatlåda
eller finns det nått knep? (a)
Volvo_Islander skrev:haha sluta mobbasgrammse skrev:Nej nej! Ge inte ett sådana tips! Gissa var grabben får tag på "spillolja"? Ja just det, från oljetråget.Sweeman skrev:hehe, mjo men det brukar vara mest buskörning i början när jag har bilen, sen när man har vant sig så skärper man till sig :) hehe tror jag var hatad i leksand för min 240kasta ut lite spillolja framför däcken sen kan du burna på som satan :lol: :lol:saknade avgasystem i 3 veckor så man dånade verkligen fram :lol: och burna kan jag inte då min motor är klen för klen för det när man har tomatlåda
eller finns det nått knep? (a)
Och sen vet vi ju alla hur det går när Sweeman burnar med "kromad" oljesticka"...
:D :D :D
Sweeman skrev:*skrattar så jag får ont i magen* :lol: :lol: . Först olje torsk! sen soppa torsk! vad blir det nästa gång????? "torsk på tallin" kanske :lol: :lol: :lol:Volvo_Islander skrev:haha sluta mobbasgrammse skrev: kasta ut lite spillolja framför däcken sen kan du burna på som satan :lol: :lol:Nej nej! Ge inte ett sådana tips! Gissa var grabben får tag på "spillolja"? Ja just det, från oljetråget.
Och sen vet vi ju alla hur det går när Sweeman burnar med "kromad" oljesticka"...
:D :D :D:lol:
Sweeman skrev:ja men vad ska man göra om man har en tunn plånbok och soppamätaren inte fungerar?Vi kanske ska dra igång insamlingen till cykel igen
Tråkigt med rosten, det är tyvärr […]