Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Brainded skrev:Skateboard på taket och fakescoop, kan inte det bli nästa fototävling?
Vem kan spöka ut sin bil mest genom att bara handla på biltema :lol:

mvh
Anders
De kan ju lyckas bra utan biltemas hjälp. såg en gammal toyota corolla igår med cromade speglar ,cromade hjulsidor,cromad vindrute strimer och påklistrat fakescoop model större. Det var bara en flygplans vinge som saknades för att bli en äkta "asyl edition" :wink:
Användarvisningsbild
av Fluffen
Ja, vissa lyckas ju riktig bra med sina bilar. :lol:
Användarvisningsbild
av SE6M
grammse skrev:
Brainded skrev:Skateboard på taket och fakescoop, kan inte det bli nästa fototävling?
Vem kan spöka ut sin bil mest genom att bara handla på biltema :lol:

mvh
Anders
De kan ju lyckas bra utan biltemas hjälp. såg en gammal toyota corolla igår med cromade speglar ,cromade hjulsidor,cromad vindrute strimer och påklistrat fakescoop model större. Det var bara en flygplans vinge som saknades för att bli en äkta "asyl edition" :wink:
Ärligt talat... Finns det något fulare än kromade fälgsidor egentligen...?
Har sett det även på några mer "stilfulla" bilar, det ser för jäkxxxt ut...

/Mats
Senast redigerad av 2 SE6M, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av Pliind
hähä här uppe har vi inte biltema, här handlar folk på bildelar (företaget heter så), ni ska se deras buss ;) grr rostig vit van med kromade plast spinner navkapslar! mums! haha var på skroten idag å fick se ett par bilar med fejk scoops från bildelar! haha
Användarvisningsbild
av Bosa
Brainded skrev:yey! nu kan vi sätta fakescoop på våra motorhuvar! :twisted: :roll:

mvh
Anders
Den jag beställde var faktiskt hur enkel som helst att montera. Lite dubbelhäftande tejp sen så satt insektsuppsamlaren som ett smäck på huven. Ska nog köpa en till och montera på taket. ;)

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
Bosa skrev:
Brainded skrev:yey! nu kan vi sätta fakescoop på våra motorhuvar! :twisted: :roll:

mvh
Anders
Den jag beställde var faktiskt hur enkel som helst att montera. Lite dubbelhäftande tejp sen så satt insektsuppsamlaren som ett smäck på huven. Ska nog köpa en till och montera på taket. ;)

Bild
har du monterat en sådan hemsk sak på en v70-05 eller skämtar du???
Är du pizza bagare och har cromade backspeglar oxå ???
Användarvisningsbild
av Bosa
Kromade backspeglar och givetvis kromade navkapslar. :twisted:
Användarvisningsbild
av camaro69
grammse skrev:
Bosa skrev:

mvh
Anders

Bild
Kanonsnyggt.

Klart att du ska ha en sådan tjusig sak på bilen grammse. Hela E-tuna kommer att jubla om du kommer med detta. :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
grammse skrev:
Bosa skrev:

mvh
Anders

http://www.biltema.se/Archive/Product_i ... -543_l.jpg
haha du och dina pizzabagare grammse :)
Användarvisningsbild
av Nexus
camaro69 skrev:
grammse skrev:
Bosa skrev: Den jag beställde var faktiskt hur enkel som helst att montera. Lite dubbelhäftande tejp sen så satt insektsuppsamlaren som ett smäck på huven. Ska nog köpa en till och montera på taket. ;)

Bild
Kanonsnyggt.

Klart att du ska ha en sådan tjusig sak på bilen grammse. Hela E-tuna kommer att jubla om du kommer med detta. :wink:
Ja :D och då kan jag vara med i pizza gänget :wink: :wink: . men slå deras styling är inte lätt för en vanlig svensson.
Jag fattar inte hur de lyckas sabba bil efter bil med måttot . Ju mera "krims krams" destå snyggare. I 99% av fallen i eskilstuna så är det en lycklig kamel som kör bilen :wink: :wink:
Jag har absolut inget emot invandrare men fattar inte deras syn på bilstyling.
Senast redigerad av 1 Nexus, redigerad totalt 0 gånger.
Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har xc60 MY26 kylt handsfack?

Kylvätska till 740 b230f

Tänk på att du tömmer hela systeme[…]

Xc60 My26 T6 230v laddare

Det laddas automatiskt.

Tid för service - volvo s60 2017

Motorn lär hålla men försäkri[…]