Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Avändaren har lämnat in paketet som en retur(?) 9/3 och så har det sorterats/behandlats av Schenker i Malmö 11/3.
Avsändare "Returföretaget"?
Vikt 0,00kg
Skall paketet till Stockholm?
Har avsändaren försökt med en fuling och använt någon form av returblankett för att skicka paketet?
Har skickar dagligen med Schenker i 15 år och faktiskt aldrig sett något liknande.
Dock så använder jag inte privpak utan deras företagspaket.
Paketet ska till mig i Stockholm ja, skickades från Arlöv.
Efter lite mail fram och tillbaka med gubben (som även han var en van Schenker-användare) så var ombudet tydligen ganska stressad och expedierade andra samtidigt som honom. Ingen fara tänkte gubben, han känner ju personen (lokala kiosken). Ombudet sa att han klistrar på adresslappen om en stund, säljaren fick kvitto och gick därifrån. Så risken finns att lappen inte alls klistrades på...

Edit:
Fick svar på ett annat forum nu, där en person har utlämning på sitt jobb och han pratade med tanterna där.
"Känns som han har gjort nåt galet när han skickat paketet, har hört för mig med tanterna nere på postavdelningen nu och dom tror samma sak att säljaren kommer att få tillbaka paketet."
Senast redigerad av 1 grillchips, redigerad totalt 0 gånger.
Avsändarort står ju oxo som Borås... Ser onekligen konstigt ut.
Ja. Verkar som att paketet är påväg tillbaka till honom iaf, vi ska båda kontakta Schenker imorgon och reda ut det, så vi får väl se när det behagar trilla in...
Trist att behöva vänta över helgen. Kan tänka att det kliar i fingrarna på dig ;-)
Det är bara förnamnet ska jag tala om för dig. :lol:
Å andra sidan är helgen fullspäckad så jag skulle inte få loss tid ändå, men man vill ju ändå ha prylarna hemma, titta, känna, klämma osv. ;)
Förhoppningen nu är bara att säljaren får paketet imorgon och returnerar det på stört, då kanske, KANSKE jag kan få det på måndag.
Se på fan, idag kom speglarna. Har många gånger följt försändelser även på Schenker och då har det sett annorlunda ut mot denna gång. Nåväl, allt frid och fröjd!
Hehe det där var lurigt värre. Men det spelar ju mindre roll nu. Kanske ett tidigt aprilskämt av Schenker?
Det är inte alltid lätt att följa ett paket. Jag beställde prylar från en firma i Holland som skickades med DPD. När jag fick avisering att det lämnat firman och kollinummer så började jag följa paketet. Det gick i steg ända till terminalen i Örebro där det ankom Onsdag 04:03. Nästa post var "Ute för leverans" 10:00, för att följas av "Ej utlämnat" 10:03. C:a 15:00 ringer det på dörren, då står brevbäraren utanför med paketet. :D

Det pratas om att adaptiva farthållaren an[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Det höll på att gå åt helsi[…]

Problem bromsar (luftning)

Du har felet där bak. Förmodligen en d&a[…]

Vårda v90 2025

Tackar ,har folierat lampor, takkant och trö[…]