Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Tyvärr är det rätt svårt att hitta alternativa vägar till Värtahamnen. Det är liksom vatten runtomkring ;-)
Så, hur har vi det med långtidsparkering där, nån som vet? Det var ju trots allt också något som TS frågade om. :D
Lövet skrev:Tyvärr är det rätt svårt att hitta alternativa vägar till Värtahamnen. Det är liksom vatten runtomkring ;-)
Eh? En av de absolut mest kända smitvägarna är ju just till typ Värtahamnen.. in vid Universitetet från E18 och via Liljansskogen.. :)

Och är det stopp vid E18/Vallhallavägen kan man ta Sveavägen, svänga upp Frejgatan sen Birgerjarlsv/Karlav.
Lövet skrev:Tyvärr är det rätt svårt att hitta alternativa vägar till Värtahamnen. Det är liksom vatten runtomkring ;-)
Eh? En av de absolut mest kända smitvägarna är ju just till typ Värtahamnen.. in vid Universitetet från E18 och via Liljansskogen.. :)

Och är det stopp vid E18/Vallhallavägen kan man ta Sveavägen, svänga upp Frejgatan sen Birgerjarlsv/Karlav.

Och är det stopp vid E18/Vallhallavägen kan man ta Sveavägen, svänga upp Frejgatan sen Birgerjarlsv./Karlav.
grillchips skrev:Så, hur har vi det med långtidsparkering där, nån som vet? Det var ju trots allt också något som TS frågade om. :D
Det skulle visst finnas 3 el 4 ställen innanför området, jag får väl ta första bästa jag hittar till helt enkelt..
Hemkommen under kvällen och jag måste såga att trafikanterna i Stockholm är otroligt vänliga på att släppa in sådanna som mig som ofta hamnar i fel fil där nere. ( jag är så jäkla sölig då jag bilar runt i andra städer där jag inte hör hemma, ska titta på allt annat och missar filerna lite här och där. )

Trafiken var inet så farlig måste jag säga, kom till värtan idag runt 10 på förmiddagen och äkte runt till Tekniska musseet med junior och sedan tog vi alla en sväng runt stan och så, äkte hemöver vid 3

Men tummen upp för trafikanterna som släpper in en i tid och otid.
De som kör lite osäker och inte aggresivt blir nog oftare insläppta än de som uppenbart tränger sig. Då är det nog många som gärna gör det lite svårare för Audi/BMW/SUV-föraren. ;)
joel80 skrev: Eh? En av de absolut mest kända smitvägarna är ju just till typ Värtahamnen.. in vid Universitetet från E18 och via Liljansskogen.. :)

Men Liljansskogen är väl avstängd för biltrafik numera?
sthlm skrev:
joel80 skrev: Eh? En av de absolut mest kända smitvägarna är ju just till typ Värtahamnen.. in vid Universitetet från E18 och via Liljansskogen.. :)

Men Liljansskogen är väl avstängd för biltrafik numera?
Inte än. Men när Norra Länken invigs den 30 November stängs smitvägen av för biltrafik.

http://mitti.se/slutkort-genom-lill-jansskogen

/Håkan

Hade bytt båda oken och luftat systemet. T.o[…]

244 - Bälte bak

När jag satte rullbälte bak på 144[…]

Trögstyrd V70 trots ny servopump

Kärvande rattaxelknutar är väl en k[…]

AC problem V70 2016 D3

Det är ju bara att plocka bort relät och[…]