Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
Jag lämnar forumet för helgen och beger mig till sundsvall, vem vet kanske finns nån forumsmedlem där som vill växla nått ord på ikea parkeringen?

/L
Användarvisningsbild
av Janne3
Synd att du inte va där i går då ,för då va jag där och vantrivdes, lättade upp stämningen med at ta en halvtimme på Biltema tvärs över ,de skulle va kul och sett dina rullgardiner i bakdörrarna jätte sugen på sånna
Användarvisningsbild
av Loner
Janne3 skrev:Synd att du inte va där i går då ,för då va jag där och vantrivdes, lättade upp stämningen med at ta en halvtimme på Biltema tvärs över ,de skulle va kul och sett dina rullgardiner i bakdörrarna jätte sugen på sånna
Ajdå... vi får synka det bättre nästa gång..

Men jag har inga rullgardiner, bara gardiner

/L
Användarvisningsbild
av Janne3
Jasså Loner, ja trodde de kunde åka upp och ned, hur gör du om du blir kräksjuk i baksätet o måste öppna då ?blir de som en sil då och de grövsta bitarna ligger kvar inne :lol: nä skämt å sido, jag har solarpexius bak och tänkte sätta solfilm på bakrutorna men tjejerna som sitter där bak vill kunna vinka till sina kompisar då o då ,och då tänkte ja att dom var som en gullgardin som häktades i rutan och åkte upp o ner med den,så man kunde välja om man ville ha dom eller inte, nu blev jag lite :(

har för mig att jag sett sånna i någon bilmodell ,större BMW kanske
Användarvisningsbild
av Loner
Finns rullgardinmodellen oxå, men jag valde denna då jag tycker den är snyggare, och som bonus kan jag köra ner bakrutorna och använda solskyddet som myggnät, välventilerat och myggfritt efter skogspromenaden :)

http://acctest.semcon.se/sv-SE/P2X/comf ... 249364.htm

/L
Användarvisningsbild
av Janne3
synd att den ser ut att inte täcka hela rutan,få nog bli solfilm ändå som de ser ut
Användarvisningsbild
av Loner
Janne3 skrev:synd att den ser ut att inte täcka hela rutan,få nog bli solfilm ändå som de ser ut
Precis, ett av skälen att jag valde bort den.

Solfilm, visst, men jag gillar det här med gardin, för vintertid tar man bort dom och man ser genast mycket bättre ut 8)

/L
Användarvisningsbild
av Janne3
Loner mins du va du gav för gardinerna mellan tummen o pekfingret
(just nu ser även ja bra ut kanske lite sämre sedan) :lol:
Användarvisningsbild
av Loner
Hmm ca 2000:- för alla

/L
Huven indikerar öppen

Microbrytaren sitter i högra huvlåset, […]

Nu har du ju gjort 10 olika trådar om ditt p[…]