Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Ja, jag har ett paket i Hudik som står och dräller, kan få det skickat med Bussgods men nuvarande ägare blir nog glad om man kan lösa det på ett smidigare sätt och jag blir gladare av att lösa det på ett billigare sätt.

Så jag letar efter någon som möjligtvis ska köra Hudiksvall->Stockholm den närmsta tiden och möjligt kan plocka med detta paket?
En slant kan definitivt läggas, symbolisk summa eller för att täcka lite soppa, kalla det vad du vill men det tar också lite plats.
Objektet är ett avgassystem som är kapat efter ljuddämparen så man kan leka lite tetris i bagaget om man vill men dämparen i sig tar ju lite plats förstås och anslutningen torde vara kring 1.5m långt på sin höjd. Jag har inga exakta mått men kan fixa om så behövs.

Hör av dig!

(Andra frakttips mottages också såklart, bussgods ville ha nästan lika mycket som jag får ge för pjäsen men tänkte att det blir smidigast såhär för alla parter.)
Jag kikade faktiskt tidigare ikväll på bilresa dit, som du säger drygt 30mil enkel resa, med förbrukningen i min kärra så kommer vi upp i samma kostnad som frakten skulle landa kring så då är det inte riktigt värt det. :D
Samt att jag och frugan åker till Barcelona på fredag så.. ja, det säger sig självt. :D
Jag ska upp till trakterna om en månad, men gissar att du inte vill vänta så länge, och efter det kanske jag inte åker till Stockholm på nån månad eller så.

Men kolla skjutsgruppen.se
Finns säkert nån som kan hjälpa dig som åker den sträckan. :)
Så, jag fick hem paketet idag, Bussgods blev lite billigare än jag först tänkt och snabba var de också.
Stort tack ska ni ha ändå kamrater! :)

Jag har en V40 CC T3 och nu under vintern brukar j[…]

143kr för adaptern, prova? Standardljudet l&a[…]

Stefans 968

Och nu är det limmat, jäklar va snabbt l[…]

OBD P0121

Ok, tack. Då vet jag var jag ska börja.