Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Vojje
llesrof skrev:Men det står väl dig fritt att använda googles produkter? Använd något annat.
det är inte så att jag är upprörd, bara lite förföljd ... :wink:
Eirike93 skrev:Kanske inte populärt i forumägarens åsyn, men jag personligen blockar reklam med det finurliga programmet Adblock Plus, mycket trevligare att surfa då :)
och förmodligen går det snabbare ... :D
av Lövet
Ad Block spärrar ingen reklam, den döljer den bara = det går inte snabbare att surfa. Du laddar hem all data på sajten ändå.

Gillar man inte personlig reklam är det bara att surfa i inkognitoläge men är det bättre att få irrelevant reklam för säg diskhanddukar istället för sådant som du faktiskt tittat på? För det blir inte mer reklam av spårning, den blir bara mer relevant.
av PTV
Med Ghostery och ADBlock blir Internet så mycket roligare.
av llesrof
joel80 skrev:Svårt att göra när Googles produkter (som jag själv faktiskt gillat, trots att man väl blir rätt så registrerad) finns i väldigt mycket. T.ex sensus i Volvo använder sig av googles produkter.
Då får man ta det onda med det goda helt enkelt. Val har man alltid.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Google vet var du bor också! Det är lite kul (och skrämmande) när man flyttar till en ny stad och efter en vecka så lägger Google till förslag på vad man ska söka på. T.ex googlar man på restaurang så föreslår google automatiskt restaurang i Göteborg (om det nu är dit man flyttat). :wink:
Användarvisningsbild
av Allinug
Google vet alldeles för mycket!
av PTV
Allinug skrev:Google vet alldeles för mycket!
Google vet egentligen ingenting om du använder en krypterad VPN adress som t ex Strong VPN, Anonine, VyprVPN, Secure Line VPN mfl.Har fungerat bra för min egen del under mer än två år nu. :D

Jag har en V40 CC T3 och nu under vintern brukar j[…]

143kr för adaptern, prova? Standardljudet l&a[…]

Stefans 968

Och nu är det limmat, jäklar va snabbt l[…]

OBD P0121

Ok, tack. Då vet jag var jag ska börja.