Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av oldtimersmc
OT Ok men fan så bra... Har just beställt 2 st garageportar från Containerrally inhl radio styrning av bägge och kodlås o frakt 13k= riktigt billigt i min värld.
Återkommer med info om det är bra eller dåliga grejjer...
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Ja det var bra pris för 2 portar! :) Hoppas dom är bra då med tanke på isolering och sånt!

Flyttar för övrigt tråden till klotterplanket då det inte är modellspecifikt :wink:

/Kalle
av Wolftiny
Köpte sådana portar i år, ska bli intessant att testa isoleringen i vinter.
Skruvarna som följde med för att montera väggbeslagen var inte av bästa kvalite
Annars verkar det vara en reko port, dock väldigt noggrant med att allt skall vara rakt :)
av oldtimersmc
jojjeblom skrev:http://www.gelki.com/nyheter/?id=22

Googlade på containerrally och nja verkar ju sådär seriösa, tydligen samma ägare som norrlandsimporten.
OK kollade dem innan och då hittade jag bara goda vitsord, det var för 2 månader sedan.
Gjorde beställning i går mot 10 dagars faktura och fick svar i dag att jag inte klarade deras kreditprövning!
= fullständigt löjligt.
Att betala i förväg till en firma som man inte gjort affärer med tidigare är ett vågspel och kan ställa till en hel del förtret.
av oldtimersmc
Wolftiny skrev:Det var skumt, när jag köpte mina två så fick jag fakturan ett par dagar efter leverans
Hmm
Fick medelande om att jag skulle kontakta deras finansbolag Svea ekonomi = Svea Finans = Svea Inkasso och då googlade jag dessa sökning "Svea finans problem" fick träff på http://www.rejta.se och det var ingen vacker läsning.

Läs om dessa Svea, du kan få fakturorna ytterligare några ggr.

Gör inte affärer med företagare som väljer att samarbeta med rena skojare.
Paypal funkar
Användarvisningsbild
av stooges
Tråkig läsning med allt det negativa.
Först blev jag riktigt sugen på ny garageport då mina är sedan nittonhundrabortnött. Men nu vet jag inte om man vågar.
Får se längre fram. Priserna är vansinnigt lockande.
av oldtimersmc
stooges skrev:Tråkig läsning med allt det negativa.
Först blev jag riktigt sugen på ny garageport då mina är sedan nittonhundrabortnött. Men nu vet jag inte om man vågar.
Får se längre fram. Priserna är vansinnigt lockande.

Det jag inte fattar är att företagare anlitar oseriösa pateners, skit stänker runt.
Hanterar man skit så blir man skitig.
Har ett tidigare exempel här på forumet från i våras ( sök varning stellaburen ) en kanonprodukt som hanterades av en klåpare.
När man ändå ger sig in på att kränga varor se då för fan till att du är seriös för det är förtroende du får betalt för, inget annat.

Hejsan. Plötsligt utan någon tydlig f&[…]

Strömsparläge

Hej! För visade VOC appen "strömspa[…]

Oljebyte motor Volvo 240 B230E

Bra att du fattat det nu Over and out.

Han hade ingen lösning . Jag skrotade bilen.