Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Hmm när jag beställde delar i vintras av skruvat var det såpass dålig kvalite (grenrör) så jag mailade över bilder på varan till skruvat och frågade om det verkligen skulle se ut så. Nej det skulle det inte så de skickade ett nytt grenrör innan jag hunnit skicka tillbaka det gamla, fick en retursedel, skickade tillbaka det gamla. När jag öppnade andra paketet såg jag att kvaliten var lika dålig där, så skickade tillbaka detta också, utan fraktkostnad sen efter ett par veckor fock jag tillbaka pengarna.

Är (var) nöjd med skruvat men kvaliten kanske är sådär på vissa delar ??:-/

/Kalle
av Skruvat
Vi introducerade vår returwebb i somras för att förenkla både för oss men även för våra kunder.
I början fanns en del barnsjukdomar och vi på kundservice var inte heller vana vid alla nya rutiner. Att det sedan var semestertider gjorde inte saken bättre.
Vi arbetar ständigt för att det ska bli enklare, tydligare och bättre och tar därför till oss av all kritik, positiv som negativ.

Rutinen ska vara att vill man ångra sitt köp och man valt faktura som betalsätt så ska fakturan frysas till dess returen mottagits och behandlats.
Sker däremot en reklamation av varan så blir inte automatiskt fakturan frusen utan kunden får ta kontakt med oss för att få det gjort. Detta då reklamationer oftast inträffar efter att fakturan förfallit till betalning.

I en majoritet av de ärenden vi hanterar så fungerar denna rutin klanderfritt, men i martinS fall verkar den totalt ha havererat vilket jag beklagar och ber om ursäkt för!

Magnus Possman
kundserviceansvarig, Skruvat.se
Användarvisningsbild
av toorop
Skruvat skrev:Vi introducerade vår returwebb i somras för att förenkla både för oss men även för våra kunder.
I början fanns en del barnsjukdomar och vi på kundservice var inte heller vana vid alla nya rutiner. Att det sedan var semestertider gjorde inte saken bättre.
Vi arbetar ständigt för att det ska bli enklare, tydligare och bättre och tar därför till oss av all kritik, positiv som negativ.

Rutinen ska vara att vill man ångra sitt köp och man valt faktura som betalsätt så ska fakturan frysas till dess returen mottagits och behandlats.
Sker däremot en reklamation av varan så blir inte automatiskt fakturan frusen utan kunden får ta kontakt med oss för att få det gjort. Detta då reklamationer oftast inträffar efter att fakturan förfallit till betalning.

I en majoritet av de ärenden vi hanterar så fungerar denna rutin klanderfritt, men i martinS fall verkar den totalt ha havererat vilket jag beklagar och ber om ursäkt för!

Magnus Possman
kundserviceansvarig, Skruvat.se

tycker ni ändå är riktigt bra! bra priser och snabba leveranser när dom finns i lager. :)

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]

Däck dimensioner

15 tums 65or har mindre diameter än 17 tums 4[…]