- lör 04 jun 2011, 14:03
Vadå korrekt moment eller orginaldelar eller reparationer enligt instruktioner……?....
J-a tjafs och bara påhittat för att någon ska tjäna pengar.
Tycker vi ska dela med oss av de billigaste, värsta, skitigaste och snabbaste mekartipsen som man kan ha nytta av och det utan massa fjoll som säkerhetstänk och kvalitet, typ laga rosthål med morsans surdeg en snöslaskig novemberkväll, liggande under bilen på en lutande parkeringsplats i ett bostadsområde i Örebro och bilen upphissad med en rostig orginaldomkraft. Naturligtvis utan skyddshandskar och pallbock…..
Specialverktygen kan slänga sig i väggen! Dags för skiftnyckeln, släggan och polygripens återkomst i verktygslådan…...
OK, här är mitt bidrag!
Säkringen har gått:
Sätt dit en kaliber 0.22-patron från ett salongsgevär. Passar precis.
El-prylen funkar igen och blir det överslag så smäller det.
Genialt: då både hör och märker man att det behövs kraftigare doningar, t ex kexchokladstaniol eller kapad tretumsspik.!
Dela med Dig och lura verkstaden..
J-a tjafs och bara påhittat för att någon ska tjäna pengar.
Tycker vi ska dela med oss av de billigaste, värsta, skitigaste och snabbaste mekartipsen som man kan ha nytta av och det utan massa fjoll som säkerhetstänk och kvalitet, typ laga rosthål med morsans surdeg en snöslaskig novemberkväll, liggande under bilen på en lutande parkeringsplats i ett bostadsområde i Örebro och bilen upphissad med en rostig orginaldomkraft. Naturligtvis utan skyddshandskar och pallbock…..
Specialverktygen kan slänga sig i väggen! Dags för skiftnyckeln, släggan och polygripens återkomst i verktygslådan…...
OK, här är mitt bidrag!
Säkringen har gått:
Sätt dit en kaliber 0.22-patron från ett salongsgevär. Passar precis.
El-prylen funkar igen och blir det överslag så smäller det.
Genialt: då både hör och märker man att det behövs kraftigare doningar, t ex kexchokladstaniol eller kapad tretumsspik.!
Dela med Dig och lura verkstaden..

Gillar min Volvo, fast ibland är den lite tjurig.
Goda tips är alltid värdefulla.
Goda tips är alltid värdefulla.