Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
En tråd jag saknat här på forumet och för att ingen inte ska våga visa upp sin oreda är det väl bäst jag börjar med mitt :wink:

Ett gammalt fd lastbilsgarage som min morfar flyttade hit från grannbyn i början av 50talet. Vilket arbete med att plocka ner och knacka ren varje sten från bruk innan dom kunde bygga upp det igen :roll: Exakta ytan vet jag inte men om man kastar ut all skit där inne går det precis in 6 bilar :lol:

Ganska välfyllt är det :lol:
Bild

Bild
Ja det är min amazon

Två ruttna portar med trasiga rutor som är ersatta av papp och masonitskivor. Saken i mitten är en pelarborrmaskin morfar byggt själv. Sitter en bilväxellåda i den så den har 3 växlar + back :P
Bild

Aerotemper ala 50tal, satt en större lastbilskylare där från början men den säckade ihop för två år sen. Sitter en vedpanna på andra sidan väggen med självcirkulation på vattnet och en termostatstyrd fläkt
Håller 10-15 grader inne vid 20- ute :-)-)
Bild

Finns en lång arbetsbänk som täcker hela gaveln och som är kroniskt överfull av någon anledning :roll:
Bild

Har tyvärr ingen bild på utsidan eller smörjgropen (jodå finns en sån ingjuten i golvet) men dom kommer
Användarvisningsbild
av päpplet
Jag letade efter en sån tråd men orkade inte kolla så långt tillbaka. När jag kollade nu så fanns det ju två-tre inlägg med fungerande bilder så var det egentligen så noga att slå ihop dom?
av matzen10
päpplet skrev:Jag letade efter en sån tråd men orkade inte kolla så långt tillbaka. När jag kollade nu så fanns det ju två-tre inlägg med fungerande bilder så var det egentligen så noga att slå ihop dom?
Nä, du behövde inte klicka manuellt så långt tillbaka! Jag sökte på "garage" under "klotterplanket" och fick 3 träffar ;-)

M V H
--_> matz
Användarvisningsbild
av Ticken
Päpplet, kul inlägg! Men som sagt finns det redan en tråd som matzen10 länkar till. Klicka på "ändra" i ditt första inlägg, därefter kopierar du ditt inlägg och så klistar du in texten i skrivrutan i den andra tråden. Så fort jag ser att du postat ditt inlägg där istället - så tar jag bort denna tråd.

Du är välkommen att kontakta mig via PM om det är några oklarheter.

/Ticken
C20 D2 Bult till remskiva gått av

Nog inga problem men du behöver värma[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]