Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

XC90_Executive skrev:
*pettson* skrev:Hoppsan. Du köpte som krävs i mitt fall drygt 10 Ipad i julklapp allså?
Handlar du likadan julklapp till alla?
Nej men du kan försöka förklara bort Ipaden till en.. eller ett par.. och tofflor o strumpor och sånt till andra?..
Finge jag ge vad jag känner att folk förtjänat under året.. det är ju vad julen går ut på egentligen, inte att briljera med störst plånbok, så skulle jag bara bjuda hem samtliga till en öppen spis och snacka skit o äta gott i fin gemenskap. Inte en pinal skulle jag inhandla. Det är omtanke dom flesta behöver, inte mer prylar.
Men jag har inte hand om julen här. Jag har inte fantasi nog för att låssas som att man faktiskt bryr sej om varann på riktigt när det viktiga till och med bland vuxna är: Vad kostade dina julklappar?.
Ja något jag skulle köpa till en äldre släkting som jag vet att denne skulle uppskatta är ett dator system för att ha ihop med hans ny införskaffade systemkamera.

Skulle bli någe i klassen runt 6k detta då jag mycket väl vet vad den datorn skulle klara av i bildredigering.
C20 D2 Bult till remskiva gått av

Nog inga problem men du behöver värma[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]