Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Danneman
Addekarlsson skrev:*faller för grupptrycket*

Bild

Men numera är det kort hår. Röjde med häcksax för ett par veckor sen. Annars är jag nog mig lik i övrigt. :D

Mvh/ Adde
Ser att du sitter med ett headset med mic? De e inte så att du spelar typ BF2
eller nått ? Med ventrilo ?
av Addekarlsson
Nej, det gör jag inte. Jag spelar inte spel annat än hjärter online. Helt ärligt alltså. :D
Det är headset till telefon på jobbet bara. :D

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av frilins
Jag hoppas du förstod att jag menade det är märkligt hur man bildar sig en uppfattning om hur en person ser ut och att det oftast inte stämmer överens med ens"påhittade" bild.

Antar att det är lika för alla, som när man läser en bok och sen ser filmen och den inte alls är lik sina egna inre bilder...
Användarvisningsbild
av Brainy
Jag kunde inte släppa att jag tyckte mig känna igen Loner så jag visade bilden för några som jag kunde tänka mig känna igen honom. Spontana kommentarer var "vad lik dig han är" och angående lillgrabben "är han din?"

Så tydligen är anledningen till att jag tyckte mig känna igen Loner att vi är lika :oops:

Lär väl se till att rota fram en bild där jag dels hade liknande frisyr och har glasögon på mig då...

/Anders
av Addekarlsson
frilins skrev:Jag hoppas du förstod att jag menade det är märkligt hur man bildar sig en uppfattning om hur en person ser ut och att det oftast inte stämmer överens med ens"påhittade" bild.

Antar att det är lika för alla, som när man läser en bok och sen ser filmen och den inte alls är lik sina egna inre bilder...
Visst är det så, visst är det så. :D

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av Loner
Brainded skrev: Lär väl se till att rota fram en bild där jag dels hade liknande frisyr och har glasögon på mig då...
/Anders

Detta skall bli spännande att se :roll:

/L

Har inte fyllt mer än 3ggr på 8000 mil […]

Sälj som skrotbil och köp en annan. F&ou[…]

Lackade plastdetaljer

Om det är 1k bättringsfärg brukar d[…]

Motorproblem

Nu koderna avlästa med följande resultat[…]