Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av NCR
Nu när sommaren är på väg så blir man ju sugen på att ge sig ut med husvagnen och då blir man ju lite nyfiken på hur många det är som har husvagn på jagrullar.se?

Själva blev vi ägare till en Adria Classica 513UP -05 förra året. Den stod som demovagn, dvs folk hade väl stuckit in näsan i den under sommaren, och eftersom vi köpte den sent på säsongen (i slutet på september) så fick vi den till ett bra pris inkl klimatanläggning och DVD. :D

Vi har tänkt att åka neråt Rügen & Glücksburg på vår semester så man får väl hoppas att bensinen inte kostar 15:- litern då.

Flyttar till Klotterplanket
Loner
Senast redigerad av 1 NCR, redigerad totalt 0 gånger.
av DanneF
har ingen husvagn.. skaffa en camping iställe.. så kan tips om att Kivik på österlen är väldig trevlig stad :)
av NCR
DanneF skrev:skaffa en camping iställe.. så kan tips om att Kivik på österlen är väldig trevlig stad :)
Ermm, menar du att jag skall köpa en hel camping för att få mer folk till Kivik?

Eller så förstod jag inte alls vad du skrev... :)
av DanneF
NCR skrev:
DanneF skrev:skaffa en camping iställe.. så kan tips om att Kivik på österlen är väldig trevlig stad :)
Ermm, menar du att jag skall köpa en hel camping för att få mer folk till Kivik?

Eller så förstod jag inte alls vad du skrev... :)
oj sorry om ja var otydlig.. mena att ja har en camping..
morrontrött som man e så glömmer man ibland lite bokstäver :)
Användarvisningsbild
av 2013xc70
jeg trekker en hobby prestige 495. med en volvo v50 1,6 diesel.
av NCR
DanneF skrev: oj sorry om ja var otydlig.. mena att ja har en camping..
morrontrött som man e så glömmer man ibland lite bokstäver :)
Nice!

Har du el-platser? Bra toaletter och tömningsmöjligeter? Nära till havet? Kanske t.o.m. en hemsida? :D
Volvo V50 "Mr White"

Hallå! Tack för kommentarer uppskattar […]

Har inte fyllt mer än 3ggr på 8000 mil […]

Sälj som skrotbil och köp en annan. F&ou[…]

Lackade plastdetaljer

Om det är 1k bättringsfärg brukar d[…]