- sön 23 apr 2006, 16:50
Den här helgen skulle jag "umgås" lite med bilen (en V70N) genom att installera en iPod-adapter (Volvos egna). Det såg ju inte så svårt ut efter att ha läst igenom monteringsanvisningen några gånger, men ack vad jag bedrog mig! Jag har aldrig förr gjort mig illa så mycket genom att riva och slita med paneler (*KNAK* hmm, DET lät inte bra!) och golvmattor. Plåsterlådan är nästan tom, blodfläckar på den vita skinnklädseln, nya repor på inredningen, jag har ont precis överallt och flera naglar har gått åt pipan så det går inte att spela gitarr på en vecka! Och inte gick det att sova på natten när man låg och grubblade över om det skulle gå att få ihop bilen som stod obrukbar i garaget... :(
Till er som är professionella bilmekaniker: Jag beundrar er och ni är värda varenda krona det kostar att låta er jobba med min bil! (W)
Nåväl, bilen är ihopplockad igen (inga överblivna delar!) och iPod-adaptern funkar! Jag ska nog kalla den för AJ!Pod-adapter i fortsättningen, det gör ont, det gör ont, det gör ont, det gör ont en stund på natten och även på da'n... 8)
Till er som är professionella bilmekaniker: Jag beundrar er och ni är värda varenda krona det kostar att låta er jobba med min bil! (W)
Nåväl, bilen är ihopplockad igen (inga överblivna delar!) och iPod-adaptern funkar! Jag ska nog kalla den för AJ!Pod-adapter i fortsättningen, det gör ont, det gör ont, det gör ont, det gör ont en stund på natten och även på da'n... 8)