Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Larzan
Väldigt långa svarstider ifrån jagrullar-servern.

Några fler som har märkt utav det?
Användarvisningsbild
av CarMan
Ja, så segt så man inte orkar hänga här ikväll....

Jag läste att man grävt av nån kabel nånstans, har säkert med det att göra (sjäv har jag inte kunnat nån min mail sen 09:00 ungefär på grund av detta.
Användarvisningsbild
av CarMan
Det här forumet har en tråkig ditalj, o det är att man hela tiden konstant måste tillbala till Forums index, o sen därifrån andvända knappen "senaste inlägg" (enda forumet blasn typ 10 jag är på som har det så)

i vanliga fall är deta jobbigt, men idag är det ju helt ohållbart...
av Larzan
Läste att FS-Data är hårt drabbat av den avgrävna kabeln i Helsingborg.
jagrullar på samma?
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Nu på kvällen börjar det ju funka någorlunda, på förmiddagen var det helt hopplöst.
Användarvisningsbild
av Nexus
Larzan skrev:Läste att FS-Data är hårt drabbat av den avgrävna kabeln i Helsingborg.
jagrullar på samma?
japp vi ligger under fs data.
Kan lova att webbis har kontaktat de idag och flera gånger tidigare då det har strulat någon enstaka dag hit och dit
Användarvisningsbild
av webmaster
Mer information kring gårdagens driftstörning

Jag kan som sagt bara beklaga och som sagt så är kommer mina diskussioner med FS DATA fortsätta...

Att betala för att ha hårdvaran stående i en "säker och stabil serverhall" känns med senaste tidens problem hos FS DATA som bortkastade pengar...

Med den redundans-nivå de verkar ha i dagsläget så känns det nästan som jag kan överväga att förutom min ordinarie Comhem 100/10 anslutning dra in en ADSL-lina från annan leverantör som säkerhet och ställa all hårdvara hemma i garderoben och ha högre driftsäkerhet... ;-)

Mvh
Webbis

100 miljarder kr :party:

OM RYSSEN KOMMER

… ”aldrig försökte” =[…]

Roligt när ett av mina gammla inlägg bid[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Det började med att motorstarkare varianter a[…]