Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av V Olovsson
Det är märkligt men på alla forum som jag är medlem på så finns nästan alltid någon person av samma typ. Har nyss blivit Volvoägare och har smygläst på detta forum i ett par veckor nu.

Det finns alltid någon filur som likt hackspetten i Kalle Anka på julafton ska skriva massa skit-inlägg som ingen är intresserad av.
Om någon ställer en fråga så vill han väl ha svar på den och inte massa inlägg i stilen "Du kan för lite" eller "Lämna bilen till en Volvoverkstad annars så.... bla bla bla".
En liten vardags-polis som pekar finger åt alla som själva vill meka med sin bil.

Om du känner att du kan ALLT om Volvo så kan du väl dela med dig av din kunskap ELLER inte svara alls, för ingen är intresserad av inlägg enligt ovan.
av jbl
He he män får sila mygg och svälja elefanter :lol:

Välkommen!
Användarvisningsbild
av Danneman
Ja.. välkommen!
av Knasen
Välkommen till ett utmärkt forum
av V Olovsson
Tack alla snälla, hade väl väntat mig en "hängning" men inte då.
av matzen10
V Olovsson skrev:Tack alla snälla, hade väl väntat mig en "hängning" men inte då.
Nää, det ska gå långt innan man blir hängd! Snarare så är det högt i tak och för det mesta en god stämning även om en del åsikter går isär.
Så välkommen till forumet och "vårt" debattklimat!

M V H
---< Matz
Användarvisningsbild
av Loner
Åsikter får gärna gå isär, det kan skapa en konstruktiv debatt, men det får inte gå överstyr och bli personangrepp eller liknande, då ryter vi forum-poliser till :roll:

/L (en av moderatorerna)

Har inte fyllt mer än 3ggr på 8000 mil […]

Sälj som skrotbil och köp en annan. F&ou[…]

Lackade plastdetaljer

Om det är 1k bättringsfärg brukar d[…]

Motorproblem

Nu koderna avlästa med följande resultat[…]